Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMAz Antwerpeni Egyetem kutatói szerint a csokoládészag ellágyítja a vásárlók szívét; megfigyelték, hogy több romantikus regényt vásárolnak azokban a könyvesboltokban, ahol csokoládészag van.
A kutatók 201 vásárló viselkedését vizsgálták egy frekventált könyvesboltban tíz napig. A megfigyelés szerint a csokoládéillat hatására szívesebben böngésztek a könyvesboltban a vásárlók, és azoknak a figyelme is elkalandozott, akik egyébként határozott céllal tértek be az üzletbe. A vásárlók a kellemes illat hatására 3,48-szor nagyobb valószínűséggel keresték a romantikus könyveket és szakácskönyveket, és 5,93-szor nagyobb arányban vásárolták meg őket.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM
Rovataink a Facebookon