Lenyűgözően szép drónos felvétellel indul a pesti advent. Na és a vásárok közti konkurenciaharc!

2014.11.20. 12:30
2 hozzászólás

Nyakunkon az advent és az adventi vásárok, amik elég sokat változtak az elmúlt években. Például egyre többen lettek, és ha egy vásár nem akar egyik lenni a sok közül, akkor ma már egyszerűen foglalkoznia kell a marketinggel. 

Bár információink szerint a két fővárosi (Vörösmarty tér, Városháza tér) és a kerületi (Szent István tér) vásár idén együttműködik, azért az utóbbi egy nagyon profi kisfilmmel harangozza be az idei szezont, jól elkülönítve magát a másik kettőtől.

Annyira profin, hogy előre forgattak a következő évi fesztivál reklámjához, mint a Sziget szokta. (Na jó, inforációnk szerint nem egészen így tervezték, mert már tavaly is szó volt róla, hogy bemutatják, de végül idénre csúszott, ami egyáltalán nem baj.)

Igaz emiatt kicsit 2013-as lett a reklám, mert hogy ugye akkor voltunk oda a drónos városklipekért, de meg kell hagyni, a tornyok közt elrepülő, a kupolát kerülgető kamera most is nagyon jól néz ki.

Arról nem is beszélve, mennyire más hangulat van így Budapestnek, mintha egy ismeretlen európai város karácsonyi vására lenne - annak ellenére, hogy elég sztenderd látnivaló azért a Bazilika.

Hogy milyenek lesznek valójában a vásárok idén, azt hamarosan meglátjuk!