26 találat az Indexről, és a környékéről.
A gyűjteményi példányt egy jótékonysági aukción keresztül lehet megvenni.
Nyolc évig ők feleltek az első TT gyártásáért, ám akkor mégsem raktak félre egyet maguknak. Most egyre csak nő a vágy.
2023. november 16., 17:51
A restomod megrendelője a szemüvegek tervezőjeként ismert Jos Baijens, míg a kivitelező a brit-holland Niels van Roij Design.
Egy amerikai rajzolta tökéletesre. Három generációja készült Győrben. RS-ként, az öthengeres turbóval pedig különleges sportautóvá fejlődött.
Egy Tesla és egy Audi versenyzett, nem lett jó vége.
Mostmár tényleg betiltott belső égés, felüljáró felújítás és egy búcsúzó „nemzeti” kincs az eheti hírösszefoglalónkban.
Nem őrülünk meg bármilyen limitált kiadástól, de az Audi öthengeres turbója így még jobban kéne.
Úgy gondolhatta, hogy a sportautókra nem vonatkoznak a szabályok.
A fékpedáltól szörcsögő, sziszegő, sistergő hangot hallok. Amint rálépek a fékre, elhallgat.
Nehéz lábos, könnyű tartalom.
Pár éven belül eltűnhet a Győrben gyártott ikonikus modell.
Ezt az Audi TT-t én használtam, majd eladtam és egy motorhiba miatt teljes felújítást kapott Novoth Tibinél. Bejáratás után mértük le a győri turbómotor teljesítményét.
2018. szeptember 26., 10:30
Nyilván az sem mindegy, hogy melyik motorral vegyem, de egyáltalán: elférek majd benne?
Az Audi TT alapos átalakításon esett át, szinte rá sem lehet ismerni, de nem csak ezért különleges.
Csak reggel, hidegen, 8-10 óra állás után hajlandó egyből indulni a TT-m.
Az 1980-as évek stílusát igyekeznek felidézni az agyonszélesített Clubsport Turbóval.
2014. november 16., 07:56
A kérdésem nagyon egyszerű és direkt: a lehető legütősebb puncimágnes kell ennyiért.
Szemmel láthatóan aktív fejlesztés folyik a szolid R8-asnak kinéző új TT-n. A kémfotósok most a Nordschleifén kapták le. Már az utastér sem titok.
Akár 380 lovas is lehet a legerősebb változat, az Audi jövőre kezdené forgalmazni a kupét.
2012. november 12., 11:48
Nem elég, hogy lilán csillog Dolly új kocsija, még ferdén is állt be vele a puccos balerina.
2010. november 29., 18:33
A Quattro Gmbh. mérnökei nem végeztek félmunkát: a GT4-ben nem maradt egy csepp kompromisszum sem.
Nincs mese, bizonyos időnként minden típusra kell egy fészlift. Megtették hát a kötelező kört Ingolstadtban.
2009. november 18., 14:32
A TT RS öthengeres turbómotorja hatalmas kihasználatlan tartalékokat rejt
A jövő évi Pikes Peak hegyi versenyen már elindítják a sofőr nélküli sportkocsit
Az öthengeres, turbós TT-RS-ben ott rejtőzik a szupersportkocsi, csak elő kellett csalogatni.
Az egyszemélyes forgatócsoport nem is olyan egyszerű.