60 találat az Indexről, és a környékéről.
Az ázsiai konkurenciával nehéz felvenni a versenyt.
A pályán kívül is nagy csatákat vív a két istálló.
Az ADAC tesztjéből kiderül, melyek a legjobbak és a legrosszabbak.
A Yokohama kéri őket.
Szúrta a szemét a műhely tevékenysége?
Erre minden autósnak figyelnie kell!
Valószínűleg lett volna egyszerűbb módja is ha be akar jutni a börtönbe.
Nagyobb a gond az autók gumiabroncsaival, mint korábban gondolták.
A rendszer a kerék vibrációjából mondja meg, hogy lazák a kerékcsavarok.
Hiába élünk egészségesebbnek hitt életet a segítségükkel, a káros hatásukat már az EU is elismerte.
A speciális, kimondottan ehhez a Teslához gyártott gumikat se kímélik a gyári dísztárcsák.
2023. december 16., 10:51
Volt olyan pillanat, amikor kényszerből egyszerre nyolc autó vesztegelt a veszélyes szakasz mellett.
2023. november 11., 10:23
Fogalmam sem volt róla, hogy ez így megy.
Nem győzzük hangsúlyozni, mennyire fontosak a megfelelő állapotú gumiabroncsok egy autón.
2023. augusztus 24., 17:28
Bár még nagyon messze van az igazi téligumiszezon, azért megnéztük, most milyen áron kaphatóak a legjobbak.
Hungaroringen, erős autókkal kínoztuk a Wishről rendelt Pilot Sportokat, elég meggyőző a végeredmény.
Élesben próbáltuk az új, négyévszakos Continentalt. Az eredmény felemás.
A villanyautók nehezebbek, jobban koptatják a gumikat, de ez csak az egyik probléma.
Kemény körülmények közt próbáltunk egy villanyautókra szánt négy évszakos gumit.
Íme az ADAC nyári gumi teszt rangsora, amelyet tovább szűkítettünk a közlekedésben legfontosabb szempont szerint.
Mindenki megnyugodhat végre, itt a világ első szupersportautókra tervezett defekttűrő terepgumija.
2022. december 12., 11:20
A tesztek rengeteg szempontot néznek a zajtól a kopásig. De mi van, ha valakit csak az érdekel, hogyan tapad? Segítünk.
2022. november 21., 06:03
Az alap Golf is 4,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra azon a próbapályán, ahol az a kérdés, milyen féktávon tud megállni. A mutatványt 1600 LE támogatja.
2022. november 14., 12:38
Még mindig számos mítosz és mendemonda kering a köztudatban a gumiabroncsokról. A szakértő megmondja az igazat.
Megéri kétszer annyit fizetni valamiért, ami az adatai alapján semmivel nem tud többet feleannyiba kerülőnél? Kipróbáltuk, hogy megadhassuk a választ.
A legtöbb téli gumi idén is megfelelt a célnak, de vannak, amelyeket nagy ívben kerülni kell.
Vizsgálatok és évekig tartó pereskedés kellett hozzá, de végül megindította a visszahívást a gumigyártó.
Ha mákod van, csak a drágulással szembesülsz, nem a készlethiánnyal. Egy biztos: belátható időn belül nem lesz olcsóbb.
A nyári gumit már érdemes feltenni az autóra, ám nem biztos, hogy biztonságos a tavalyi szett.
Mit mond a gumiabroncsok koráról a Magyar Gumiabroncs Szövetség? Sajtóközlemény.
A gumiiparnak ez hatalmas csapás.
A Continental nagy név a szakmában, amikor pedig bemutatják a csúcs utcai gumiabroncsukat, arra oda kell figyelni.
Elöl Michelinekkel, hátul Continentalokkal szerelték a Model X Plaidet.
Amerikai és kínai mérnökök különleges metaanyagot hoztak létre.
Nem elég csak megvenni, már a vásárláskor érdemes tisztában lenni a várható költségekkel. A különbségek nagyok lehetnek.
A négy évszakos gumi örök vitatéma: ez a tökéletes megoldás, vagy semmire sem jó?
A Mitas becslései szerint öt-tíz százalékot kell rádobni az árakra a nyersanyaghiány miatt.
Jó hír viszont, hogy 34-ből csak ez a kettő bukott meg. De vannak azért nagy különbségek a többiek között is.
Nem tudod értelmezni a sok betűt és számot? Itt a lényeg.
2021.10.02. 09:30 Módosítva: 2021-10-02 13:16:37
Az újfajta gumiabroncsok különleges kialakításuknak köszönhetően tényleg nem tudnak defektet kapni.
2021. augusztus 25., 15:56
Egy egészen meglepő újrafelhasználási módszer: házépítés hulladékból.
2021. augusztus 5., 16:02
Az óriási gumihegyen több mint hétmillió abroncsot raktak le, ezek égnek most.
Sokan még mindig hezitálnak, hogy a téligumit lecseréljék-e nyárira.
Mennyivel kajál kevesebbet az autó, ha jobb besorolású gumit veszel? És ha ilyen sokat számít, miért nem tiltják be a rossz besorolású gumikat?
Miért tapad? Miért csúszik meg? Egy kis középsulis fizika az egész.
Sok tényező összejátszása miatt fordult rosszra, nagy gumihiány jöhet a piacon.
Íme a gumi, ami még pacsizhatott volna Steve McQueennel.
A NASA Mars-járók technikája hamarosan kapható lesz a bolygónkon is.
2020. november 10., 09:05
Vezetés közben az autógumik elhasználódnak, idővel minden gumiabroncsot ki kell cserélni, de megnövelhető az élettartamuk.
2020. augusztus 25., 06:05
Sokan semmibe se nézik, mások pazarlásnak gondolnak minden egyéb megoldást. Csak a kompromisszum tűnik biztosnak.
Egy szett vadiúj Rotallával kaptam meg a Volvót a neppertől. Ő azt mondta, ezek is jók, bár hamar elhasználódnak.
Slick, de nem kell hozzá gumimelegítő.
A kormánykerék rázkódása mögött több dolog is meghúzódhat, mindenképpen érdemes utánajárni, ha rendszeresen fennáll a probléma.
Többet árt, mint amennyit használ. Elmondjuk, hogy miért.
A nagy nevek mellé idén két kategóriában is felzárkózott egy-két kevésbé ismert márka. Itt a friss nyárigumiteszt.
Három egyszerű lépés, és minimális odafigyelés. Ezek azok.
Ha elindulok, akkor én nem felelőtlen vagyok, hanem egy potenciális gyilkos, mondja a sofőr.