33 találat az Indexről, és a környékéről.
A Koenigsegg Jesko, a Hennessy Venom F5 és a Rimac Nevera nem viccel.
Az autóipar közelmúltbeli tapasztalatai sajnos nem támasztják alá Michael Schiebe véleményét.
A tűzokádó Koenigsegg Jesko Attack pokoli gyors volt a technikás pályán és bónusz, hogy eközben észbontóan szólt.
Pedig három elektromotorral együtt 1700 lóerős lett volna.
A svéd 3in1.
A Koenigsegg szakemberei alaposan megvizsgálták a kiégett roncsot, és megállapították a tűz okát.
Saját rekordokat is megdöntöttek.
Egy frissen legyártott darab kapott lángra Görögországban.
Te is ragaszkodsz kedvenc nemzeted autóihoz? Pedig a hamisítatlanul eredeti gyártmányok vagy nem léteznek, vagy nagyítóval kell keresni őket.
Bár a Koenigsegg elsősorban döbbenetes teljesítményű, csúcstechnológiás autóiról ismert, az első lépések még jóval szerényebbek voltak.
Meztelen szénszál és arany kombinációt rendelt egy tulaj.
8 másodpercet kapott az eleve borzasztó potens GT3 RS. Videón a Jesko köre.
2023. november 17., 06:21
5 literes, kétturbós V8-as hajtja a Jeskót, aminek az adatai papíron szinte irreálisnak tűnnek. De mit tud a valóságban?
2023. augusztus 4., 17:01
Két fiatal magyar mérnök megcsinálta, amire azt mondták nem lehet.
A jövőre érkező modell megkapja a Jesko 5 literes V8-asát is.
Alig használt, nem dohányzó, jó állapotú és garázsban tartott Koenigsegg CCGT első tulajdonostól.
Méghozzá egy már nem gyártott modelljükkel.
Koenigsegg, Hennessey, Rimac és a McLaren F1-et jegyző Gordon Murray is megmondta, hol autózna és mivel utoljára az életben.
Gondoltad volna, hogy Vietnámban több van, mint Franciaországban?
2022.08.26. 16:48 Módosítva: 2022-08-31 06:08:00
A darabszámok növelése és az olcsósítás durván visszaüthet, ezért inkább óvatosak lennének.
2022. augusztus 20., 12:09
Az első szériában gyártott modelljük, a CC8S 20 éve készült, ezt ünneplik a típus modern átiratával, aminek még a váltója is érdekesebb a szokásosnál.
A Koenigsegg megmutatta azt az autót, amelyen a gyorsabbik Jesko változat hibáit javítgatják majd ki.
2022.02.05. 17:30 Módosítva: 2022-02-10 06:14:57
Első négyüléses modelljük egy vadiúj, harmincezer négyzetméteres üzemben készülhet.
Vezettük a hibrid Vitarát, mutatunk egy 15 milliós Ladát és egy elképesztő mázlival megúszott balesetet.
Az iparág legjobb teljesítmény-nyomaték-tömeg arányát tudja az alig 28 kilós Quark.
2022.01.03. 13:42 Módosítva: 2022-01-08 10:55:55
Egy meglepően letisztult körvonalat mutattak a gyáriak, olyan, mintha visszatérnének a kezdetekhez.
2021. november 24., 10:42
0,213 másodperc az új referencia.
Rengeteg munka van a Koenigsegg autóinak homologizálásában, és ezt egyetlen ember végzi.
Pici Barátságos Óriás néven emlegeti háromhengeres motorját a Koenigsegg. De hogyan működik a vezérműtengely nélküli szelepvezérlésű gép?
700 lóerősnél gyengébb nincsen a listán, de 3 millió dollárnál olcsóbb sem.
2020.03.05. 06:10 Módosítva: 2020-03-10 06:57:33
A Jesko Absolut rendszámos utcai autó, amit sebességi világrekordernek szánnak.
Az óriás-kupé 1700 lóerős hibrid hajtást, és minden eddiginél nagyobb felbillenő ajtókat kapott.
2019. december 13., 11:35
Körbemutogatták már elégszer, de a Jesko hangját eddig titkolták.