144 találat az Indexről, és a környékéről.
A külső csak minimálisan változik, de a beltérben már kicsit nagyobb a különbség az elődhöz képest.
Az eredeti 1,2 literes motor valahol 70 lóerő körül tudott, az átépített változat ennek nagyjából a 8-9-szeresét hozza.
Már nem ez a legkisebb Lexus, mégsem lehet komolyabban venni a UX-et, mert csak ugyanazt tudja igazán jól, amit bármelyik Toyota.
Bár a frissített modellről szinte semmit sem jelentettek be hivatalosan, az internet népe most kiderített néhány információt.
Az új modellben állítólag V8-as turbómotor lesz hibrid hajtással kiegészítve.
A stílus az úr, de egy kis funkcionalitás sosem árt.
Ablaktörlőlapáttól az Apple CarPlayig.
A gyártó az elektromos átállás közepén alkotná meg a tökéletes benzinmotort, egy kétliteres, turbós négyhengerest.
Az eredmények bizonyítják, hogy az egyes márkák megbízhatóságáról szóló közvélekedéseknek van alapja.
Tulajdonképpen egy öreg Lexusra sem volt igazán szükségem, de végül kettő is került a ház elé – még a színük is ugyanaz!
Hangyász, Lexus, Prius, BMW... semmi sincs biztonságban.
Elegáns autó, nagyon finom működéssel, kedvező fogyasztású V6-os hibriddel, csak az inverter és a vezérlés szavakat ne halld sokszor.
A javítás költségét 180 millió forintra becsülik.
A jótékonyságról sem feledkeztek el.
A Circuit Mode (pálya mód) nevű alkalmazás augusztus 21-én jelenik meg, egyelőre csak Japánban.
Vad kapkodós szerelés előzte a MűhelyPRN forgatást, és még így sem értem a lista végére, sőt.
Megbízható dízel igáslovamat izgalmasabb típusra cseréltem: megindult, de még nem ért véget a pénztemetés.
A gyár a Toyota és Lexus elektromos modelljeit is ellátná akkumulátorral.
Olyan súlyos belső problémája lehet a motoroknak, hogy a Toyota javítás helyett jobban látja ezeket egyben cserélni.
A Lexus LBX Morizo RR egy durvának ígérkező, összkerekes, manuál váltós hobbiterepjáró, de van vele egy kis gond.
Ennyi pénzért persze nem hibátlan, és elég messzire is kell menni érte.
Új autóban gondolkozik, főleg városban használja és egyértelműen SUV-re vágyik. Mi legyen?
A formát ezúttal egy sportcipő ihlette, így lett végül szép autó a Lexus LBX – ez lenne a recept?
Versenyautó miatt készül a 600 lóerős, utcai Lexus, amit várhatóan LFR-nek hívnak majd.
Egy japán autónak ne legyen lelke! Pláne ne ilyen!
A Lexusszal együtt 8 helyet foglalnak el a toplistán.
A Lexus történetének legkisebb autója valójában egy újracsomagolt Toyota Yaris Cross, ami nem rontja az LBX esélyeit a célközönség szemében.
A magyar Toyota egy sajtóközleményben öntött tiszta vizet a pohárba.
Hosszú utat tett meg a Lexus SUV.
Kissé különös, hogy a frissített Lexus UX a vele egy kategóriában mozgó Toyotánál nem jobb annyival, mint amennyit kérnek érte.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Feleslegesen minőségi és precíz volt a Lexus első próbálkozása a 3-as BMW kategóriájában – közel sem tökéletes, de beírja magát a történelemkönyvbe.
A Toyota 300 lóerős háromhengerese olyan jól sikerült, hogy a GR Corolla és GR Yaris mellett további gazdatesteket is keresnek neki.
Van belőle 1600 lóerős változat is.
Egy ritka sportautó javítása sose igazán olcsó, ez azonban még így is durvának tűnik.
Az akció akár 280 ezer eladott autót is érinthet.
Mindezt a vállalat eladási statisztikái indokolják.
A versenypályákra és az utcákra és 2026-ban érkezik a modell.
Újdonságból nem lesz hiány a japánok háza táján.
A régebbi prémiumokban még volt anyag, használtan nem is vészesen drágák. Ha nem kell német, íme, itt egy japán.
Idén is a Toyota a legnépszerűbb autómárka Magyarországon.
Nemcsak istentelenül jól nézett ki a Lexus saját hot rodja, de állítólag vezetni is olyan, mint egy jól megépített sportautót.
2023. december 20., 15:18
Felfújt GR Yaris, luxussal fűszerezve.
2023.12.04. 06:06 Módosítva: 2023-12-07 11:45:42
A hidrogént erőltetik, a szilárdtest-akkut ígérgetik, a bZ4X eközben középszerű. De állítják: nem fognak sietni.
2023. november 16., 14:05
24 gyártó vonultatja fel modelljeit.
13 márka 13 legizgalmasabb modellje, amit bemutatnak a Japan Mobility Show-n.
Egyelőre még csak koncepcióautókról van szó, de az irány ezek alapján is jól látszik.
A Lexus IS már tíz éve a piacon van, de még mindig tartja magát.
Bár a nép a limuzinformával azonosítja a luxust, aki érti a csíziót, kisbuszt vesz. Kipróbáltuk a 50 milliós Lexust, ami már itthon is megvehető.
2023. szeptember 30., 15:08
A manuális váltó minden tulajdonságát imitálnák a sportos, elektromos modellekben, köztük a kevésbé kellemeseket is.
2023. szeptember 27., 15:17
Egy jókora V8-ast sejtünk a motorháztető alatt.
2023.09.20. 16:39 Módosítva: 2023-09-22 13:42:53
Ha minden vágya egy Lexus pickup, írjon a Lexusnak, hogy legyen!
2023. augusztus 12., 06:39
Nem mindenki hisz a klasszikus, kerek kormányban, összeállításunkban szögletes, aszimmetrikus, félretolható, sőt átlátszó változat is szerepel.
Az ötödik generációs RX csúcsváltozata már nem béget, mégsem ez adja majd el annak, aki mintapolgár akar lenni.
Fiatal, keveset használt, megbízható Lexus, mégis van benne egy buktató, amire senki nem gondolt, mikor beállt a műhely kapuján.
Hosszú motorháztető és gigantikus hátsó szárny – a céldátum 2026.
Akár hét embert befogad, 3,6 tonnát elhúz, és még a formaterve is ütős.
Az egyik egy meglévő modell új generációja, a másik pedig teljesen új modell lesz.
Gyakorlatilag a Toyota Yaris Cross menőbb verziója.