72 találat az Indexről, és a környékéről.
Kihajtható kijelzős okostelefon lesz a 2000-es évek státuszszimbólumából.
2018. augusztus 5., 10:08
Vagy legalábbis 5G-re tuningolható, egy külső kiegészítővel.
Nyolcvan éve alapították, és soha nem tudott nagyra nőni. Időről időre előálltak olyan modellekkel, amik újraértelmezték az olasz motorkerékpárt, most mégis a csőd szélén billegnek - érdemes azelőtt foglalkozni velük egy kicsit, mielőtt csak egy szócikk marad belőlük a Wikipédián.
2017.02.17. 20:37 Módosítva: 2017-06-01 10:40:15
A Moto Z vékony és erős mobil, de a moduljaitól vastag lesz, mint a hajdani bunkofonok. Teszteltük a projektoros-szuperkamerás csúcstelefont.
Ha a Moto és a Lenovo nem rontja el, komoly piaci rést találhatnak maguknak a specializálható telefonokkal.
Rossz hírünk van, a moduláris okostelefon kiegészítői elég drágák lesznek.
2015. augusztus 18., 10:41
Jó eséllyel az a fiatal fiú nyeri meg a Moto2-es kategóriát, akinek magyar zászló díszíti a sisakját. Ki ő? Mit keres rajta a piros-fehér-zöld?
2014. augusztus 6., 11:19
Pörög a buli, Crutchlow is otthagyta az olaszokat, lemond a friss tésztáról meg a szagos parmezánról.
Régen minden jobb volt, régen mindig Rossi nyert. Most még kedvenc teknőse sem segített.
Rossi továbbra sem tud nyerni, de Crutchlow megmutatta ki az igazi férfi.
Valentino Rossi és az LSD születésnapja: ez a futam nem róla szólt, hanem a fiatal Marquezről.
Ha Valének nem is jön össze a 2013-as szezon, öccse, Luca Marini még világbajnok lehet.
2012. december 22., 07:04
Nem hülyebiztos, nem finom, nem minden igénynek megfelelő: utálhatod vagy imádhatod, középút nincs.
Akinek halálhírét keltik, örökké él: az olaszok különösen szeretik a melodrámát.
Ez már nem prototípus, elkészült a 449-es végleges változata. Egész jó lett...
Úgy tűnik, hogy a csúcsmodell marad léghűtéses, hisz a két kipufogó közötti tárgy sokkal inkább tűnik olajhűtőnek.
Könnyel és olajsárral írt hibalista? Nincs, csak a pusztító szépség, ami megbabonáz.
Itt az új Moto Morini Rebello: az olasz V2-es formai telitalálat. Igaz, az üzleti modellben nem vagyunk biztosak.
A V7 egyre izgalmasabb, nagyon jól áll neki a fejidom meg a formás fenék.
Nem gondoltam volna, hogy 61 évesen még vágyni fogok a motorozásra, de nem tudok mit tenni, szerelembe estem, újra.
Visszahoznák a nyilvános haldoklás után eltemetett márkát. Bátrak vagy teljesen hülyék?
Unod a négyhengeres japánt meg a német boxereket? Ne ess pánikba, az olaszok tudják, mi kell neked.
2011. szeptember 30., 10:40
Van, kinek szemét, van, kinek kincs.
2011. szeptember 22., 15:09
A Moto Guzzi nagyon érzi: a cég kilencvenedik születésnapjára kiadott jubileumi Californa színösszeállítása gyönyörű.
2011. szeptember 19., 13:17
Nem költözik a Guzzi, nem csukják be a régi gyárat. Sőt, jön az új blokk, kár, hogy vizes.
Az ausztrál freestlye krosszos, Blake Williams az égbe szállt egy rendőrmotorral: a római Olimpiai Stadionban nagyot ugrott a széria Moto Guzzival.
Ismét megrendezték a Duna Plaza előtt/mögött azt az ingyenes motoros programot, amit már jó régen beírtam a naptáramba, tudván, hogy mind kiállítói, mind látogatói oldalról érdekes motorokat lehet nézegetni.
A legszerethetőbb karcos férfiassága. Nem finomkodik, nem érintette meg a kortárs, metroszexuális divat.
Fojtsuk el kacajunkat, és lássuk a teleregény újabb epizódját: ki vetett éppen szemet a Moto Morinire?
A gyár egykori embereivel új cég alakult: a ZP Moto régies hangulatú gépeket gyártana.
A Morini agonizál: már nincsenek motorok sem, csak falak, gépek, meg az utolsó árverés.
2010. szeptember 15., 11:52
Délen érzik ezt: nem erős, nem gyors, de annyira szép, hogy mindenki betolná a garázsba.
Moto Guzzit és Ducatit terveznek az olasz diákok. Ki mondta, hogy nincs móka az iskolapadban?
Újabb vevő a Morininál. A tárgyalások folynak, de már megkezdődött a kiárusítás.
Megmenekül a Morini, a miniszterelnök testvére vásárolja meg.
Ha sikeres lesz a versenypályán, talán utcai verzió is készül belőle.
2009. december 10., 09:03
Állítólag még nem zártak be, de ha nem történik csoda, sajnos megteszik.
Úgy tűnik, hogy nincs menekvés: a kis cégek sorra kipusztulnak.
2009. november 24., 08:49
Durván kitoltak velünk: nem lesz szériamotor a V7 Clubman Racerből.
2009. november 12., 10:40
Áldja meg az Isten Mandellót: a Moto Guzzi V7 Clubman értelmet ad a 2010-es évnek.
2009. november 11., 10:34
Milánó sztárjai: van jövője a hányádó márkának, gyönyörő a három új prototípus.
Az pontszerzés is elmaradt, mégis hivatalos: Talmácsi jövőre a Moto2-ben folytatja.
Nem megy a Guzzi sehova: addig tüntettek a munkások, míg a Piaggio vissza nem táncolt.
Halálhírét keltettük, de tartja magát a Moto Morini: itt a 2010-es Granpasso 1200.
A Bellagio után a Nevada és a California is matt festést kep - megszületett az Aquila Nera család.
Lorenzo ütött, Rossi szenvedett. Talmácsi az utolsó, a Team Toth meg összerúgta a port a gyárral.
2009. szeptember 24., 15:54
Nem csak a francia gyáracskák döglődnek: csődbe jutott a Moto Morini is.
2009. augusztus 14., 14:35
Amerikai recept az olasz konyhán - retróhullámon lovagol a Guzzi meg a Beta.
A világbajnoki pontversenyben második spanyol Jorge Lorenzo indul az élről a mai futamon.
A Bimota elhivatott műhely: évtizedek óta küzdenek a csőd fenyegető veszélyével, mégis majd' minden évben bemutatnak egy újabb motort.
Angol sajtóhírek szerint óriás Moto Guzzi készül.
Ez volt Talmácsi második Moto GP versenye, ismét az utolsó lett, de eredményén már látszik a gyakorlás: egy másodpercet javított eddigi legjobb idején.
A Dolomitokban mutatkozott be a Moto Guzzi Stelvio új változata, a 4V NTX.
Pénteken lezárult a gyorsasági világbajnokság középkategóriájának a nevezési határideje.
A Katari Nagydíjjal kezdődik a 2009-es gyorsasági motoros vb. Az első futam éjszakai verseny lesz.
A Guzzi lendületbe jött: a pompás retro-Griso után itt a
V7 Classic öregített változata, a V7 Café Classic.
Megszelídítették az agresszív formájú Grisót, itt a Moto Guzzi legújabb retró-gyöngyszeme.
2008. december 30., 18:14
Az elmúlt hetekben a Honda a Forma-1-ből, a Subaru és a Suzuki pedig a raliból szállt ki.
A jövő évtől kezdődően legalább öt évig lesz futam a Balatonringen.
Talmácsi pont úgy motorozott Sepangban, ahogy egész évben szeretett volna.