26 találat az Indexről, és a környékéről.
Elismerték, hogy vannak már hatékonyabb motorjaik is, de a V12-ben egyszerűen több az érzelem.
Hogy miért épp a Lamborghini 5.0-ból fejlesztett Audi 5.2 FSI lett a világ legnépszerűbb tízhengerese, annak is megvan az oka. Így készül ma Győrben.
Több hónapos szünet után Kazahsztánban kezdődött újra az összeszerelés.
Az ellátási lánc akadozása miatt két hétig nem készülnek új Harley-k. A LiveWire-öket nem érinti a döntés.
2021. november 12., 06:33
Az indiai TVS fennhatósága alatt új lendületet kaphat az angol márka.
2021. november 11., 10:49
Évi ötezres kapacitással működhet a barcelonai üzem, a munkálatok elkezdődtek.
2020. november 20., 12:55
Úgy hallani, a Mercedes is beszáll a Geely vállalkozásába, amely Kínában gyárt majd négyhengereseket, hibrid autókhoz.
Az olaszok elkezdenek visszatérni a normális időkhöz.
2019.10.07. 11:42 Módosítva: 2019-10-11 06:19:47
Külső partnereket is elláthat az új cég, és persze a Geely minden érdekeltségét.
2025-re minden alapmodellből lesz elektromos változat.
Bajban lesznek a német autóiparban dolgozók, akik Magyarországon is sokan vannak.
Az Opel 1200 embert foglalkoztat itthon, a cég szerint az új tulaj tiszteletben tartja a szerződéseket és megállapodásokat.
Románia, Szlovákia és Magyarország küzd a Mitsubishi motorgyáráért.
2017.02.26. 07:19 Módosítva: 2017-03-01 06:13:54
Ennyi motor készült az alabamai üzemben 14 év alatt. V8-asokkal kezdték.
Az Opel egyik fő gyára ma Bécsben található, de 2018-tól Szentgotthárdra jöhet.
A következő hónapokban 169 dolgozótól válnak meg, a leépítés a kansasi üzemet érinti
Negyvenöt év után úgy döntöttek, újraindítják a gyártást Nagy-Britanniában.
A vázlatok gyanúsak, de a márka vezetői egyelőre tagadnak. Lenne létjogosultsága?
Az osztrák gyártó ötszáz és nyolcszáz köbcentis gépekkel bővítheti kínálatát, meghódítanák Indiát.
Ismét nőtt a gyártási volumen, 1 925 636 motor készült
A járműgyártás növekedési pályán: 42 851 autó
A munkatársi létszám 10 337-re emelkedett
Győr, 2014.
Továbbra is Kölnben készülnek a sportkocsigyártó V8-as és V12-es motorjai, még legalább öt évig.
A svédek előző motorcsaládja több mint húsz évig készült, de most egy új korszak kezdődik.
Tavaly 1 915 567 motor készült.
Úgy néz ki, a Maserati után a Lancia és az Alfa Romeo számára is a Ferrarinál gyártják majd a legerősebb motorokat.
Könnyen lehet, hogy a fronthajtású modellekbe már nem a németek terveznek új motorokat.
A japán exportcégeknek sokat árt a jen erősödése. Az esztergomi gyár lehet az átszervezés egyik nyertese.