30 találat az Indexről, és a környékéről.
A WLTP-hez képest a nagyon hidegben ügyes volt a BMW is, míg ár/érték arányosan jól teljesített a Kia, a Nio és a favoritnak számító Tesla.
2023.11.03. 09:32 Módosítva: 2023-11-06 15:31:35
Hiába vitte lejjebb az árait a Tesla Kínában is, a világ egyik legerősebb villanyautó-piacán ez egyelőre kevésnek tűnik.
2023. szeptember 15., 06:04
Azt hiszem, beteg vagyok. Megszerzési vágy nyavalyám neve, gyógyíthatatlannak tűnő függőség ez.
2023. szeptember 10., 17:42
Kínában több száz autó várja, hogy hajóra tegyék és elinduljon Európa felé.
Egy Tesla és egy Audi versenyzett, nem lett jó vége.
2023.01.15. 16:11 Módosítva: 2023-01-19 14:50:42
Az árverseny elkezdődött, most a többi gyártónál a labda. Túlélik, vagy tönkremennek?
2022. december 20., 10:27
Egy lista, ami segíthet eldönteni, hogy a Tesla Model S vagy a Ford Mustang Mach-E nyeri a megbízhatósági versenyt.
A Stellantis fejese szerint 2030-ra összeomolhat a villanyautó-piac, ha nem csökkennek a gyártási költségek. Megnéztük, túlzott-e.
Hosszú orr, zord tekintet, eltalált hátsó idomok.
Az áradások Kínában is próbára teszik az autósok idegrendszerét.
Ebben a budapesti taxiban 357 ezer kilométer van, gazdája már többféle hibával megküzdött, a guru pedig elmondja, mitől kell óvakodni, mielőtt te is megveszel egy használt Teslát.
Összesen 490 millió forint értékben rendelt villanyautót.
Ott már dübörög az elektromos autók forradalma, 2025 lehet a történelmi év.
2019. december 10., 09:37
Az amerikai sofőr robotpilótára kapcsolta az autót, majd hátrafordult, hogy a kutyájával foglalkozzon.
És erről eszébe jutott egy jó sztori arról, hogy érte el a japán illesztési színvonalat a General Motors-nál.
Így csak feleannyi kereskedést kell bezárniuk, mint tervezték.
Nézd meg akkor is, ha fáj, mert benne van minden, amit meg kell szoknunk a jelenből.
Elon Musk rájött, hogy költségcsökkentésre van szüksége a vállalatnak.
Fogtak egy kamerát, és betették a csupasz vázba a sor elején.
Nem ment könnyen, de csak felfutott a kis Tesla gyártása. Jöhet az európai terjeszkedés.
A Tesla standján már nem volt közelharc a Model 3 körül, bár az európai kivitellel kapcsolatban is a türelem a vásárló második legfontosabb erénye, a gazdagság után.
Robbantással fenyegetőzés, parázs viták emailben, biztonsági aggályok, szabotőrök, és megszegett becsületszó. Áll a bál a Teslánál.
32 óráig tartott, de rekordot döntött.
És mindenki mást a kategóriájában, mondja a cégvezér, aki szerint a kis Tesla nem csak gyorsabb, de vezetni is jobb, mint a BMW-t.
Nyári még várni kell a kétmotoros kis Teslára. A termelés tempóján múlik, mikor jönnek ki vele.
Elon Musk átvette a gyártásvezető helyét. A cég már heti 2000 Model 3-at gyárthat.
Az egyik mérnök ezt állítja. Ezért nem tudják tartani a határidőket.
Jóval a hivatalos ütközési tesztek sebességhatára fölött történt a csattanás, az autós mégis ki tudott szállni a Model 3 roncsából.
Ugyanakkor toboroznak is. A Model 3 gyártása a vártnál lassabban zajlik, de jövőre belehúzhatnak.
Pedig csak 35 ezer dollárba kerülne újonnan.