851 találat az Indexről, és a környékéről.
A külső csak minimálisan változik, de a beltérben már kicsit nagyobb a különbség az elődhöz képest.
Fontos piac, úgyhogy nem tágítanak.
A Toyota Gazoo Racing központjában láttam egy apró F1-es versenyautót, ami bár játéknak tűnik, valójában komoly feladata van.
Sorozatunk befejező részéből kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Amerikában építenének gyárat.
A különleges, raliautóvá alakított GR86 összkerekes, 300 lóerős és a Celica GT-Four ikonikus dekorációját hordja. Határozottan kéne.
A Hilux Champet a Gazoo Racing Thailand alakította át.
Az új modellben állítólag V8-as turbómotor lesz hibrid hajtással kiegészítve.
A sportos Corolla 192 lóerős, változó szelepemelésű szívómotorját a kétezres évek elején a Yamahával közösen fejlesztette a Toyota.
A két japán vállalat együttműködése nem lenne új keletű.
Fordulatosra sikerült az idei olaszországi nyaralás, de egy biztos pont volt benne: a hibrid Ford Kuga.
...az ígéretesen induló kísérlet végül műszaki hibával végződött.
Lesz másik modell.
Néhány centiről nézegettük a Le Mans-i prototípusokat, WRC-ket és F1-eseket a Gazoo Racing központjában.
Lényegében nullán van az uniós autópiac a növekedés mértékét nézve. Vannak persze kivételek mindkét oldalon.
Búcsúztak a Trabantok, a Ladák, valamint a Moszkivcsok. Jöttek a Suzukik, az Opelek és a VW-k.
Életemben először csapattam a Nordschleifén, de biztos, hogy nem utoljára. Élménybeszámoló.
Bár a rivaldafény az új modelleké, a múlt ikonjairól sem feledkeznek meg - akkor sem, ha azok filmes autók.
A gyártó azonban nemrég egy nyolcsebességes automata váltót is készített a két modellhez.
Ebből arra következtethetünk, hogy a Toyota egymaga fejleszti a Supra következő generációját.
Bár a Toyota a legnagyobb támogatók egyike volt, a szervezetnek még így is szép számmal maradnak jelentős szponzorai.
Autós üldözés zajlott Szlovákiában.
Szerinte ezért sem jó ötlet a csak villanyautós jövő.
Kiterjedt együttműködés kezdődik, ami a remények szerint mindkét fél számára gyümölcsöző lesz.
A Toyota erődemonstrációs házibuliján jártunk.
Többéves szerződést kötöttek.
Michelisz Norbert is ott lesz.
A Skoda vette át a vezetést a magyar újautó-piacon.
Miután egy influenszer kritikával illette az autógyártót.
Fegyver után kormány került a kezébe.
Szinte minden konkurense kihullott, így kategóriájának egyik legsikeresebbje lehet, kérdés, maradtak-e még vásárlói.
Késésben a gyártó.
A Matrix és John Wick filmek sztárja egy Toyota GR86 volánja mögé ül majd.
Közben már két gyártó is megelőzte őket a német piacon.
Ablaktörlőlapáttól az Apple CarPlayig.
Az AE86-osok rajongóinak ez kihagyhatatlan lehetőségnek tűnik, de végül csak kevesen élhetnek majd vele.
A gyártó az elektromos átállás közepén alkotná meg a tökéletes benzinmotort, egy kétliteres, turbós négyhengerest.
130 lóerős hibrid hajtással igyekszik elcsábítani a Yaris, miközben kínosan ügyel rá, hogy a mindennapok során hű társad legyen.
A világ egyik legnagyobb targoncagyártója úgy néz ki, hogy csalt a kibocsátási normákat illetően.
A Nürburgringen fotóztak egy álcázott változatot, egyelőre csak találgatni lehet, miért.
A hibridek jól állnak. Európában 30, Magyarországon majdnem 50 százaléknál tartanak. Nem mindegy azonban, mit hívunk hibridnek.
Frissítették a Toyota Professional teljes palettáját, ezen belül a Stellantis alapú Proace családot és a méltán híres Hiluxot is.
Becsapós kérdés, mert a Fordban is Toyota-származék a hibrid rendszer.
Az árképzés nem egyszerű pláne, ha eladni kell és óriási a szórás a használtpiacon.
Ha Japán és Dél-Korea legnagyobb autóipari mamutjai partnerségre lépnek, annak oka van.
Természetesen fogyasztásban.
Az eredmények bizonyítják, hogy az egyes márkák megbízhatóságáról szóló közvélekedéseknek van alapja.
A Toyota segítségével.
Nekik is változtatni kellett a terveken.
Leginkább a Távol-Kelet miatt szívunk.
Eredményesnek tűnik a BYD globális terjeszkedése.
4,5 millió a keret, éves szinten 10-15 ezer kilométert mennénk vegyesen.
Az extrém formaterven túl a C-HR is csak egy autó. Ízlésről nem vitatkozunk, de az előnyeit és a hátrányait nem titkoljuk.
Hangyász, Lexus, Prius, BMW... semmi sincs biztonságban.
Több, mint tíz éve fejlesztik közösen a technológiát és egyelőre úgy tűnik, hogy nem akarják elengedni.
Erősebb WagonR-ről fantáziál, a Vitarát nézegeti – mit válasszon?
A feladat nem könnyű, mert ennyiért 15-20 éves prémiumokat dobál a kereső.
Mérgesen fújtató kupé, V12-es limuzin, milliárdos ritkaság és apró driftautó is lesz. Összeszedtem tíz érdekes Toyotát.
Valószínűleg az bosszantotta fel a Toyota sofőrjét, hogy kevesen tudják használni a kétsávos körforgalmat.
Legalábbis egy elemzés ezt mondja. Ami igazán meglepő, hogy az adatok szerint a modern autók tartósabbak, mint a régebbiek.