2129 találat az Indexről, és a környékéről.
Feleslegesen minőségi és precíz volta Lexus első próbálkozása a 3-as BMW kategóriájában – közel sem tökéletes, de beírja magát a történelemkönyvbe.
Nem klasszikus SUV, hanem tisztességes terepjáró, de van egy rossz hírünk is.
Helyi fiatalból egyre kevesebb van és őket sem érdeklik az autók.
Több autó fogyott összesen, a villanyautók aránya pedig jelentősen emelkedett.
És egy '78-as Cressidát is.
A biztonsági kérdések kerülnek előtérbe.
A Skót-felföldön teszteltük a világ legtoyotább Toyotáját.
A Toyota 300 lóerős háromhengerese olyan jól sikerült, hogy a GR Corolla és GR Yaris mellett további gazdatesteket is keresnek neki.
A hivatalos bemutatóra még várni kell, de pár részletet már most tudunk az újdonságról.
Bizonyos jármű-kategóriák esetében látnak még lehetőséget a technológiában.
12 százalékkal nőttek az eladások, 325 százalékos plusz is van az újautó-piacon.
Egy szép, homokos tengerparton autózni lélekemelő élmény, kivéve, ha borulás a vége.
2024.03.30. 12:59 Módosítva: 2024-04-04 06:25:10
Elkerülhetetlen lépésre készül a Toyota.
Bejött a Toyotának és a Hondának, hogy erős hibridkínálattal rendelkeznek.
Természetesen Dél-Afrikában.
Amerikai családanyák és afrikai hadurak számára egyaránt alkalmas, ám az LC valójában három külön típus egyszerre.
Az 1848–49-es forradalom és szabadságharc tiszteletére 12 pontba gyűjtöttünk 12 autóipari újdonságot az elmúlt bő 100 évből.
2022-ben szántották be a Toyota különc terepjáróját, ám hamarosan visszatérhet.
Nem hoz szégyent a Land Cruiserre, de néhány bucka és egy vizesárok sem állítja meg az összkerekes villany Toyotát.
A BYD-t egy villanyautó-gyártónak tartják, amelynek egyik legnagyobb teljesítménye, hogy Kínában megelőzte a Teslát. Ideje messzebb nézni ennél.
Olyan dolgokat tud, amit jellemzően csak 1-2 ligával feljebb kap meg az ember.
Az animációs sorozat főhőse egy GR Corollával száll szembe a lelketlen önvezető autókkal és a gigacég gonosz vezérigazgatójával.
Küszködik a Toyota saját csalásának következményeivel, egyelőre házon belül.
Dobpergés, visszafojtott lélegzett.
Az akció akár 280 ezer eladott autót is érinthet.
A Toyota Suzuki, a Renault Mitsubishi, a Nissan pedig Dongfeng is lehet a 2024-es magyar piacon. Bezzeg anno Premiert nem vehettünk a Lada helyett.
Kockának kocka, de néhol még gömbölyded is!
A Toyota targonca- és munkagépgyártó üzletága kerülhet bajba. Rosszabb esetben a Land Cruisereket is elérheti a dolog.
Az Opelek kabriósításában jeles Karosseriefabrik Voll KG építette még 1985-ben. Egyedi, legális, 124 lóerős, eladó.
Romániától Ausztráliáig, Daciától 7 literes Chevrolet-ig minden megkapta már a nevet. Képes gyorstalpaló Novákból.
Elérhető, stílusos, erős és jó vezetni az utolsó Celicát, de istentelenül bele lehet nyúlni, ha nem figyelsz.
Hatalmas szerencse és egy kis pénz kell.
Egy Capuccinóval vagy egy Figaróval itt labdába se rúgsz. Középmotoros terepjárócska, kézzel készült retróborzalom és bárgyúság a köbön.
Nekilátott a Toyota a drasztikus rendcsinálásnak a méretes botrány után.
A legkomolyabb csapás szerencsétlennek az ára.
Öt gyártó vállalta be, hogy súlyos dollármilliókat fizessen fél perc reklámidőért.
Thaiföldön biztosan.
Nem a Toyota akarja megszívatni a franciákat, hanem a saját adózási szabályaik.
Az ötödik generációs Prius minden, ami a Prius eddig nem volt. Gyors és jól néz ki, de ennek ára van.
A tulaj végignézte, ahogy az elektromos Toyota utassal együtt begurul a vízbe.
A Toyota rászállna a kabrió piacra?
Ha helyváltoztatásról van szó, akkor a Yaris még mindig egy remek eszköz, csak közbe csempésztek bele némi vidámságot.
Nem magával az autóval van baj, hanem a várható példányok számunkra kedvezőtlen földrajzi eloszlásával.
A frissített Corolla még mindig egy fantasztikus autó remek tulajdonságokkal, amihez nem illik egy ilyen csomagolás - legalábbis belülre.
Mindezt a vállalat eladási statisztikái indokolják.
Aggódsz, hogy a start-stop rendszer megöli az indítómotort? Nem kéne
Találj még egy full hibrid új, nem prémium szedánt Európában. Nem fog menni.
Egészen brutálisan szól a kis V8-as, hiszen tízezres fordulat felett adja le a csúcsteljesítményét.
Az autógyártó régebbi modelljeit a légzsákok veszélyes hibája miatt hívják vissza, ami világszerte több emberéletet is követelt.
Nevüket a gyártó WRC versenyzői után kapták.
Egyszerre meglepő és nem meglepő a válasz.
A versenypályákra és az utcákra és 2026-ban érkezik a modell.
Toyoda szerint a piacot fel kell osztani több tisztán működő hajtáslánc között.
Újdonságból nem lesz hiány a japánok háza táján.
Királyi családoknak ideális!
Nem lassít a Toyota, de továbbra is halogatják az villanyautó-váltást.
Azt nem mondták, mégis hogyan.
Akik új autót vettek, inkább a hibrideket részesítették előnyben, de azért a Tesla is pörög.