39 találat az Indexről, és a környékéről.
Milyen autóba lógatnád a 8 literes V10-est?
Hengerből sosem elég, a több mindig izgalmasabb, és ha rajongani lehet valamiért, akkor az egy V10, már csak a jelenléte is jó érzéssel tölt el.
Állítólag rosszindulatú, de ez nem igaz.
Örömteli egy olyan sportautót látni, amit tényleg arra használnak, amire való.
A hangja egyelőre nem tűnik olyan meggyőzőnek, mint a korábbi, szívó V10-esé.
A javítás költségét 180 millió forintra becsülik.
A versenypályára szánt autó 10 hengeres szívómotorja 15 000-ig forog.
Versenyautó miatt készül a 600 lóerős, utcai Lexus, amit várhatóan LFR-nek hívnak majd.
Hogy miért épp a Lamborghini 5.0-ból fejlesztett Audi 5.2 FSI lett a világ legnépszerűbb tízhengerese, annak is megvan az oka. Így készül ma Győrben.
Egy ritka sportautó javítása sose igazán olcsó, ez azonban még így is durvának tűnik.
A Volkswagen Csoport utolsó V10-es motorját szeptemberben tervezik legyártani az Audi Hungaria G/P6 csarnokában. Megnéztük a különleges folyamatot.
A tervezettnél valamivel tovább marad gyártásban az Audi V10-es sportautója.
Jon Olssoné volt, 700 lóerős V10 mozgatja, a kasznija szélesített, és még a Gumball 3000-et is megjárta. Most eladó.
Már utcán, de még álcázva tesztelik az újdonságot, és úgy tűnik, hogy a V10-es megy a levesbe.
Tudtad, hogy amerikai rendőrautókban is használták azt a motort, ami a Koenigsegg CC8S-t hajtja? Ilyen, és ehhez hasonló, meglepő összefüggésekről lesz szó.
Dupla kísérlet, duplán öt henger, dupla öröm? Egy V10 biturbó sok szenvedést is megér.
A mindössze 24 ezer mérföldet futott Viper GTS borzalmasan kívánatos, de nem árt óvatosan közelíteni felé.
2022. december 13., 06:03
A szívó V10-es M6-ost az Autobahnra termett, ott is hajtották meg.
2022. november 30., 09:18
Terepgumik és 260-as végsebesség: végre megérkeztek a hivatalos adatok a terep-Lambóhoz, vagyis a Huracán Sterratóhoz.
2022. szeptember 4., 11:48
A 2021-es Formula-1 szezon befejezése emlékezetes volt, üvöltő V10-es motorhangokkal azonban tagadhatatlanul még nagyobb az élményfaktor
2022.08.11. 16:12 Módosítva: 2022-08-16 06:10:57
A hajtása hibrid, a benzinmotorja pedig egy olyan V10-es, ami mindössze 132 kilós, de azért 10 ezret forog.
Itt a hiánypótló M3 kombi, amellyel nagyon gyorsan cuccolhat a család.
Te ráköltenéd az ára közel kétszeresét? Dániel szereti a kihívásokat, tehát tökéletesen választott.
Ötliteres gépszörny a kihalt luxus-Volkswagenben – mi kell ehhez, ha nem bátorság?
Oké, ez itt éppen 500 lóerős, 10 hengeres és hátsókerekes.
Ritka, drága és elképesztően szép mérnöki munka a Lexus LFA, amin látszik, hogy legendának készült.
Kevés kilométeres, erős ritka Porsche. Esély sincs arra, hogy olcsó legyen.
Néhány évet élt csak a Romano Artioli által feltámaszott Bugatti, de az EB110-esért megérte.
Kevés kilométer, ritkaság, a jövő egyik legendája. Nem is lesz olcsóbb soha többé.
Fantáziátlan a tripla fekete szín, hírhedt a V10-es motor, a formaterv pedig a Bangle korszak mélye, de ott van benne a kézi váltó.
1500 kilométerrel, csodás V10-essel a mindenhol fekete Lexus LFA a garázs éke.
Boldog újévet: üzeni V10-es motorhanggal az M2.