Az ingyenes MÁV lehetséges, de felesleges
Nem váltaná meg a világot, sőt, komoly problémákat okozhatna egy ilyen lépés.
Nem váltaná meg a világot, sőt, komoly problémákat okozhatna egy ilyen lépés.
Az autó órájában mindössze 173 kilométer volt, amikor tüzet fogott.
De nem lesz egyszerű.
Az üzemanyag ára ennek ellenére nem változik.
Harmadszorra nyerte meg a szakágat.
A Model Y amúgy sem alacsony eladási számait akarják megpörgetni egy kicsit.
A próbadarabnak negyven százalékkal nagyobb az energiasűrűsége, mint a hagyományos celláknak.
Költségcsökkentés, illetve kedvezőbb politikai környezet miatt.
Végül sajnos elvetették álmot.
A Racing Bulls viszont nagyot nyert.
Életre szóló terméktámogatás jár az autóik mellé.
Amerikai? Meglehetősen.
Így nem is olyan meglepő, hogy Starlink terminált találtak egy orosz drónon.
Szerencsére senki sem sérült meg.
A cél a versenysportokba való megfizethető belépés.
Az M3-ason három forgalmat lassító esemény is van.
Az eset biztonsági kamerán és közeli felvételen is látható, hanggal.
A baleseti statisztika egyre rosszabb, pedig a biztonsági technika egyre fejlettebb. A választ a sorompók gyártójánál keressük.
Egy kínai autóipari beszállító árulja a portékát az Aliexpressen.
Nem csak a Golf fél évszázados idén.
A Mercedes legendás formatervezője 90 éves volt.
Már csak 52 pont a különbség az első két versenyző között.
A Porsche szabadalma új irányvonalat jelenthet a motorfejlesztésben.
A világbajnoki pontverseny első két helyezettje pedig csúnyán lemaradt.
Ha még egyszer megcsinálja, akkor repül a nagyobb összeg.
De szerencsére senki sem sérült meg.
A kulcs a vasút. A legnagyobb kérdés pedig nem a hogyan, hanem a mikor.
Pánikra semmi ok.
Tíz vonaton és a három metróvonalon végeztünk hőmérést, hogy megtudjuk, hűt-e az a klíma. Már ha van.
Szerencsére mindenki el tudta kerülni a súlyosabb balesetet.
Valószínűleg nem ők az utolsók.
Összehasonlítjuk hat ország hét vasúttársaságát, saját tapasztalatok alapján.
Egy komolyabb hiba után a gyártó minden eladott autóját visszavásárolta.
A miniszter szerint a cég zsarolja az államot.
Egy parkolóházban történt az eset, 70 autó is megrongálódott.
Meggondolták magukat.
Pedig nem egyszerű négyszer is meglépni a hatóság elől.
Fel kell venniük a versenyt valahogy.
A Maserati első féléves eladásai felére estek vissza, ezért a felbolydulás.
Csodával határos módon egy halálos áldozat sincs.
Az Opel korábban már próbálkozott hasonlóval.
Az uniós elnökség miatt megszaporodtak...
A Mercedes a súlyhatár alá lógott.
Nem sikerül életben tartani a flottát.
A leállás 800 ezer embert érint.
Rövidtávú megoldásokkal próbálják orvosolni a régóta fennálló, csak hosszútávú megoldásokkal helyreállítható problémát.
A vasút után most a légiforgalmon a sor, hogy számot adjon késéseiről.
Nem is olyan nagyon drágán már egész kellemes kínálat érhető el.
Az ittas vezetés komoly probléma, a megoldás rá pedig az éjszakai közlekedés. De hogyan?
Az SUV-k és villanyautók súlyosbítják a helyzetet, de a hagyományos modellek is egyre nehezebbek.
A cél a vidéki hálózat lefedettségének javítása.
És akkor sem ijed meg, ha úthengerrel hajtanak át rajta.
A rendszer mostmár meglepően emberi hibákat is vét.
Egy kiégett autószállító hajóról megmentett, de jó állapotú autókról van szó.
Már csak hathengerest kapni a BMW alapú sportautóból.
Három autópálya bővül és egy új is épül.