Hétfőn indul a Bubi
Végre átadják a közbringarendszert. Könnyebre cserélik a kerekeket.
Végre átadják a közbringarendszert. Könnyebre cserélik a kerekeket.
Gyűjtse a spórolt pénzt, vegyen bérletet, száguldozzon lassan, kezdődik az év BUBI-bulija!
A pontossággal reklámozzák a fél éve csúszó bringahálózatot.
A BKK a késlekedés miatt visszavette az előleget és lehívta a teljesítési bankgaranciát.
Marad a tömör gumi, de könnyebb lesz tekerni, és a súly is csökken. A költség: tízmillió.
Szeptember 7-ig élesítik a rendszert, de egyelőre nem tudni, mikortól használhatja majd bárki.
Bubi-tesztelők lettünk, és a pontosság kedvéért naplót vezettünk az élményekről. Menőség használni, nehéz tekerni.
Megint meghosszabbítják a tesztidőszakot.
Kiszabták már a maximális kötbért, lejárt a tesztidőszak, muszáj elkezdeni. Akkor is, ha nincs kész.
És újabb ezer tesztelőt várnak.
Itt egyébként is rosszabb a tömegközlekedés.
A BKK szerint ezt jelenti a tesztelőkkel kötött szerződés jó hírnév megsértésére vonatkozó pontja.
A Facebookon terjedő poszt szerint a bankkártyaolvasó nem biztonságos, a megvalósító szerint az.
Gratulálunk: az V. kerületben folyamatosan locsolják a dokkolóban rostokoló bringákat.
Csütörtökön indult a budapesti bérbiciklirendszer nyilvános próbaüzeme. Fantasztikus hogy végre van ilyen, a szerkesztőségben többen is biztosan használni fogják, de azért a tesztüzem során elég könnyű volt belefutni a hibákba.
Nehéz, így nehéz tekerni is, a lakat utólag lett rábuherálva és zörög, a csomagtartó gumija már most elmállott, de a leggyengébb pont a 3 sebességes Nexus váltó.
A többi biciklis folyton minket előzgetett. A kölcsönzés már egész jól megy, már amikor működik. Teszteltük a Bubit.
A koppenhágai városvezetés szerint ennyi kell ahhoz, hogy a közbringa népszerű legyen. Interjú.
Már majdnem 100 százalék, hogy péntektől lehet versenyezni az 1000 tesztelői helyért.
Kétszer elmondatták vezetőjével, hogy az ő hibájuk miatt csúszik a budapesti bérbringarendszer.
Ha a BKK-val közös belső teszt befejeződik, jöhet az 1000 önkéntessel tartandó külső teszt.
Ha július 16-ig nem lesz kész, tényleg nem marad más, csak a szerződés felmondása.
Fotó: BKK A Budapesti Közlekedési Központ a ma megjelent, MOL Bubi rendszerről szóló hírekkel kapcsolatban a következőket kívánja leszögezni: 1.
Fotó: Róka László -MTI/Index Hajaj, nagy a baj.
A bérbringarendszer újra megbukott a júniusi belső teszten, a T-Systems 100 milliós kötbérnél jár.
A MOL Bubi közbringarendszer éles indulása az előzetes tervektől eltérően halasztódik, mert a rendszer kiépítését végző konzorcium tagja, a T-Systems Magyarország Zrt.
Fotó: Magyar Kerékpárosklub Aki nagyon akart, már Bubira pattanhatott, hiszen a 4-es metró átadásának egyik kísérő programja volt a bérbringák kipróbálása, ha másképp nem, legalább szemrevételezéssel és a dokkolókban a közösségi bérbringára üléssel.
Bár a leghülyébbnek tartott utcaátnevezés (Károlyi Mihályról Károlyira) nem ma történt, a frissen kirakott Bubi-dokkolóra minden különösebb laca-faca nélkül kirakták az időközben kegyvesztetté vált magyar gróf nevét.
Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója személyesen sorolja a Bubi tarifarendszerét, és sorolja azt is, hogy milyen kedvezményekre lehet majd számítani.
Az árak ismeretében a sajtó máris Európa legdrágább közösségi biciklis rendszerének aposztrofálta a Budapesten kiépülő Bubit.
A városligeti KRESZ-park az ősszel útjába került egy kábelfektetésnek.
Elromlott a Giant-Shimano, Marcel Kittel földhöz vágta.
Áprilisban indul a budapesti közbringa hálózat, Buppáék telepítik az első dokkolókat a belvárosban.
Áprilisban indul a budapesti közbringa hálózat, Buppáék telepítik az első dokkolókat a belvárosban.
A rendőrség nagy erőkkel vizsgálja, hogyan veszthette el uralmát járműve fölött egy keszthelyi férfi. A police.hu képes beszámolót adott ki arról, hogy 2014.
Szerdán elkezdődött a budapesti bérbringa-hálózat állomásainak építése.
Tavasztól 76 kölcsönzési ponton több mint ezer kerékpár vehető használatba. A csepeli bázison néztük meg a bringákat és dokkoló egységeket.
Áprilisban indul a MOL Bubi közbringarendszer.
Ismét megjelent egy gyűjteményes videó az idei rettenetes zakózások felvételeiből. A képek bizonyítják, hogy az általános csodálattal övezett Red Bull downhill bemutatók és a látványos MTB-versenyek nem kevés áldozatot szednek. Az idén is sokan pórul jártak.
Veszélyben vannak a vonzó biciklis lányok Budapesten.
Mire jövő tavasszal elindul a Bubi, belvárosi 120 utcában és 30 főúton lesz majd könnyebb biciklizni. A belváros komplex kerékpárosbarát fejlesztése fedőnéven nagyszabású forgalmi átalakításokba kezd a BKK kilenc belső kerületben. A cég közleménye szerint változás lesz 120 utcában, 60 jelzőlámpás csomópontban és 30 főútvonalszakaszon.
A Bubi, azaz a fővárosi kerékpárkölcsönző – ha nem csúszik újra – fél év múlva indul, a Budapesti Közlekedési Központ viszont már készül a növekvő biciklis forgalomra.
Az új haj rengeteget lurkósított a színésznőn, itt a bizonyíték!
A legtöbbjük nem szereti, de persze olyan férfi is akad, akinek kifejezetten tetszik. És önnek? szavazzon!
Az olajcég főszponzorként bevásárolta magát a budapesti bérbicikli-programba: az új név MOL-Bubi.
Jövő tavasszal már több mint ezer GPS-szel felszerelt Csepelen tekerhetünk majd a fővárosban.
A távközlési cég biciklibeszállítója a Schwinn Csepel lesz. Az eredményt már meg is támadták.
Bár már a BKK-nak is volt egy BuBi-villantása, úgy tűnik a Magyar Telekom nem várja meg, amíg elindul az egész Belső-Budapestet behálózó bringarendszer.
Grafitiálló, egyedi kerékpárokat lehet majd bérelni 1500 automata dokkolóból, főleg a belvárosban.
Kalózzászlóval, megpakolt utánfutóval érkezett Szeged határába egy német világjáró biciklis. A szegedma.hu tudósítása szerint a magát Mike Asterixnek nevező (eredetileg Michael Bensch) kerékpáros vándor négy éve indult Düsseldorfból, hogy 8900 métert kerekezzen bejárva Kelet-Európát.
Márciustól az országban elsőként Szegeden valósul meg a mindenki számára elérhető városi kölcsönbicikli-rendszer, írja a szegedcafe.hu. A város 12 pontján 70-80 kerékpár áll majd a szegediek rendelkezésére, további 20-30 pedig a cégnél lesz arra az esetre, ha szervizelés miatt valamelyiket ki kellene vonni a forgalomból.
Ezer darab, félóráig ingyenes biciklivel indulna a budapesti közbicikli rendszer. Működhet nálunk, ami sikeres Londonban és Berlinben? Mennyi idő alatt lopják el a bicikliket? Mennyit késnek az átadással? Jövőre adná át a főváros a Bubit.
Aláírták a budapesti kerékpárkölcsönző-rendszer támogatási szerződést, így 2013-tól a világ fejlett városaihoz hasonlóan nálunk is működhet a környezetbarát közlekedési hálózat.
A biciklizés hamarosan annyira elterjedt lesz Budapesten, hogy a városvezetőknek és az infrastruktúra tervezőinek ugyanolyan komolyan kell foglalkozni a témával, mint az autós közlekedéssel.
Átalakítják a balesetveszélyes Andrássy úti bicikliutat, mondta Vitézy Dávid vasárnap az Autómentes Hétvégén.
Nem csak Magyarországon szálltak rá a rendőrök a macskaszem nélküli járművekre, hanem az Egyesült Államokban is, ahol ez még a mienkénél is viccesebb eredményekhez vezetett.