Európában számos szakmára kiterjedő munkaerőhiány van
Vajon mi az oka annak, hogy az európai munkaerőpiac ilyen feszes?
Vajon mi az oka annak, hogy az európai munkaerőpiac ilyen feszes?
Az autóbusz- és trolibuszvezetők átlagos bruttó keresete 730 000 forint.
Kilenc hónapja csökkennek a reálkeresetek, és ez tovább folytatódhat.
Már szakmunkára is keresnek embereket több országból.
Ráadásul átszállás nélkül már el sem juthatunk a tengerentúlra.
Feszültségek a külföldi munkaerő integrációja körül.
Hadházy Ákos szerint nem véletlenül.
Kevés a pályakezdő, de az újak is gyorsan lemorzsolódnak.
Számítani kell a fennakadásra, ennek tudatában kell orvost keresni a nyáron.
Czomba Sándor szerint nem a bérnövekedés mértékével van probléma Magyarországon.
Online rendelni csak néhány kattintás, de az kérdés, hogy ki szállítja ki.
A vendégmunkás tartózkodási engedélye 2 évre lesz érvényes, és 1 évvel hosszabbítható meg.
A NER a könnyen kirúgható, olcsó munkaerővel nevezett be a nagytőke kegyeiért folytatott versenybe.
A kecskeméti Mercedes-gyárban ötezer új munkavállalóra lesz szükség.
Egyértelmű lépésre szánta el magát az Orbán-kormány.
A dolgozók harmada párolgott el a cégektől tavaly. A fizikai dolgozók körében is óriási maradt a fluktuáció.
A munkaerőhiány a legnagyobb gond, de a zugszervizek is fejfájást okoznak.
Aki bírja a kemény munkát, azt busásan megfizetik.
A vállalkozásoknak meg kell gondolniuk a munkaerő elbocsátását.
Felmérés készült arról, hogy mekkora a munkaerőhiány.
George Tilesch, a téma nemzetközi színtéren elismert szakértője adott interjút az Indexnek.
Munkaerőhiányra, alacsony fizetésre és rossz munkakörülményekre panaszkodnak New Yorkban.
Közel 250 millió embert érintett késés vagy járatkiesés.
Nehéz év előtt állunk, de a cél változatlan.
Szakképzetlen munkaerő is jelentkezhet.
Az állástalanok átlagosan 9 hónapig bolyonganak a munkaerőpiacon.
Nem véletlenül fogtak össze a pedagógusokkal, problémáik azonosak.
Bónuszokkal csábítják őket munkára.