Meglépte a kormány, amit ígért, mindent átírtak a külföldi munkavállalókkal kapcsolatban
Így jöhetnek külföldi munkavállalók Magyarországra.
Így jöhetnek külföldi munkavállalók Magyarországra.
A 30 ezer hiányzó szakdolgozó közül 15 ezer 60 év feletti, ha egyszerre mennének nyugdíjba, nagy bajban lesz az egészségügy.
Brüsszelnek egyelőre erre nincs válasza.
A kormány pedig pont most írja át a szabályokat.
Európa nem akarja szabályozni ezt a kérdést.
Kiss Ambrus szerint nem ez a jó irány.
A vendégmunkásokról szóló törvény egyelőre nem lép hatályba.
Egyelőre vizsgálják a lehetőségeket.
Pedig idén augusztusban 4 millió 709 ezer fő dolgozott.
Vajon mi az oka annak, hogy az európai munkaerőpiac ilyen feszes?
Az autóbusz- és trolibuszvezetők átlagos bruttó keresete 730 000 forint.
Kilenc hónapja csökkennek a reálkeresetek, és ez tovább folytatódhat.
Már szakmunkára is keresnek embereket több országból.
Ráadásul átszállás nélkül már el sem juthatunk a tengerentúlra.
Feszültségek a külföldi munkaerő integrációja körül.
Hadházy Ákos szerint nem véletlenül.
Kevés a pályakezdő, de az újak is gyorsan lemorzsolódnak.
Számítani kell a fennakadásra, ennek tudatában kell orvost keresni a nyáron.
Czomba Sándor szerint nem a bérnövekedés mértékével van probléma Magyarországon.
Online rendelni csak néhány kattintás, de az kérdés, hogy ki szállítja ki.
A vendégmunkás tartózkodási engedélye 2 évre lesz érvényes, és 1 évvel hosszabbítható meg.
A NER a könnyen kirúgható, olcsó munkaerővel nevezett be a nagytőke kegyeiért folytatott versenybe.
A kecskeméti Mercedes-gyárban ötezer új munkavállalóra lesz szükség.
Egyértelmű lépésre szánta el magát az Orbán-kormány.
A dolgozók harmada párolgott el a cégektől tavaly. A fizikai dolgozók körében is óriási maradt a fluktuáció.
A munkaerőhiány a legnagyobb gond, de a zugszervizek is fejfájást okoznak.
Aki bírja a kemény munkát, azt busásan megfizetik.
A vállalkozásoknak meg kell gondolniuk a munkaerő elbocsátását.
Felmérés készült arról, hogy mekkora a munkaerőhiány.