Orsolya
7 °C
14 °C

Néha úgy érzed, mintha két valóság létezne?

Több infó

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Kvíz: ön hogyan száll be az internetbe?

shutterstock 1010192146
2018.10.01. 08:30
Dolgozunk vele, kapcsolatot tartunk, híreket olvasunk, műsorokat nézünk, egyszóval a telekommunikáció segíti az életünket. Olykor azonban – mint minden masszív kapcsolat – kihívások elé is állít minket. Vajon ön hogyan áll a szolgáltatóváltással, a tarifacsomagokkal és az akciókkal? Imádja, ha cápaként lavírozhat köztük, vagy már a gondolat is elborzasztja? Készítettünk egy kvízt, hogy felmérjük, ön – mint Index-olvasó – alapvetően milyen fogyasztó.

A '70-es és '80-as évek sci-fi filmjeinek kulisszái közt élünk, persze a telekommunikáció terén. Bármely eszközünkön nézhetünk tévét, bármilyen módon telefonálhatunk, még Knight Rider módban is, az óránkon (!) keresztül. Gyakorlatilag tovább tart átpörgetni a rendelkezésre álló csatornákat, mint lefutni egy kört a Margitszigeten.

De a bőség zavara nem az egyetlen tulajdonsága a telekommunikáció fejlődésének: mindenről azonnal tudomást szerezhet, a Jetsons család módjára videótelefonálhat, és bármiről véleményt alkothat, amiről csak akar, több százezer ember szeme láttára.

shutterstock 578011477

Természetesen a felhasználási szokások is legalább ennyire sokszínűek. Vannak, akik a telefont svájci bicskaként forgatják egész nap, és vannak, akik mindenre dedikált célszerszámot vásárolnak. Aztán akadnak olyanok, akiket ez az egész nem nagyon érdekel, és persze olyanok is, akik a közelebbi-távolabbi család, plusz a szomszédok részére is tökéletes kommunikációs metódust dolgoznak ki. És vannak olyanok is, akiket főleg a számlák és a kedvezmények hoznak lázba.

Most kiderül, ön melyik táborba tartozik: Gondoskodó, Felvágós, Passzív, Akcióleső vagy Számolgatós?

BRAND & CONTENT Brand & Content

A cikket a Brand & Content készítette az Telekommegbízásából, nem az Index szerkesztősége. Arról, hogy mi is az a támogatói tartalom, itt olvashat részletesebben.