A "Kényelmes" karakter

shutterstock 1043568481
A cikket a Telekom támogatta
2018.11.01. 07:58
A legtöbb, összesen 5571 olvasónk sorolódott a „Kényelmes” fantázianevű kategóriába, aminek nyilvánvalóan az is lehet az oka, hogy elveszettnek érzik magukat az ajánlatok végtelen számú infósztrádáján.

A „Kényelmes” karaktert a reklámok, ajánlatok és akciók nem igazán foglalkoztatják. Nem feltétlenül tiszta melyik szolgáltatónál van, és milyen tarifa alapján számolják ki a havi számláit. Ezekkel éppen elég egyszer foglalkozni, amikor előfizetett a szolgáltatásra. És kész. Amennyiben mégis van némi elképzelése a csomagjairól, akkor sem érdekli különösebben, amíg van térerő és betöltődik az Index. Amikor viszont elfogy a net, vad keresésbe kezd egy számla után. Ilyenkor kiderülhet, hogy bár dupla árat fizet mindenért, olyasmiért is, ami már rég felesleges, amire szüksége lenne, azt meg sem kapja. Az lenne jó, ha valaki házhoz jönne, egyszer elmagyarázná, mi a jó önnek. Akkor és ott döntene, aláírná a szerződést, és Viszontlátásra! 

Kvízünk alapján a „Kényelmes” karakter véleménye a kuponos akcióról az, hogy

„Jó lenne, de vagy elfelejtem, hogy van ilyen akció, vagy elhagyom a kupont.”

Bár nem vezet kimutatást költségeiről, de „Kellene, mert volt, hogy meglepetésként ért néhány számla.” Leginkább mobillal telefonál “mert az esik kézre”. Így például WhatsApp típusú mobilappok beszerzésén sem kifejezetten fáradozik, és vonalas telefonja sincs, de legalábbis nem használja.

BRAND & CONTENT Brand & Content

A cikket a Brand & Content készítette az Telekom megbízásából, nem az Index szerkesztősége. Arról, hogy mi is az a támogatói tartalom, itt olvashat részletesebben.