Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Bónusz Brigád egyetért a Magyar Orvosi Kamara és a Magánorvosok Országos Szövetsége azon törekvésével, hogy a magán egészségügyi szolgáltatásokat igénybevevők minden esetben megfelelő mennyiségű és minőségű információra alapozhassák vásárlási döntéseiket, írja a cég közleménye.
A Bónusz Brigád álláspontja szerint ugyanakkor egy hirdetéstől nem várható el az, amit az Magyar Orvosi Kamara javasolt, hogy vonzó grafika és rövid leírás helyett, ami további tájékozódásra ösztönzi az érdeklődőt, „csak a szolgáltatások leírását, az ellátó helyet, elérhetőségeit, az árak tárgyszerű felsorolását, az orvos rendelési idejét és elérhetőségeit lehessen közölni.”
„Bár médiavállalkozásként nem vagyunk felelősek az egészségügyi szolgáltatók, magánorvosok közt kialakult árversenyért, a teljes körű és az etikus reklámozás követelményinek megfelelő tájékoztatás érdekében ma nyílt levelet juttattunk el a Magyar Orvosi Kamarához és a Magánorvosok Országos Szövetségéhez, amelyben a konzultáció lehetőségét kérjük és ajánljuk fel” – mondta el Kaprinay Zoltán alapító-tulajdonos.
Amint azt a Magyar Orvosi Kamara és a Magánorvosok Országos Szövetsége vezetőinek írt levélben írja két alapító: „amit készséggel felajánlunk az az, hogy minden egyes orvosi, egészségügyi jellegű ajánlatunknál arra ösztönözzük az érdeklődőket, hogy a vásárlás előtt a részletes tájékoztatót a szolgáltató weboldalán olvassa el, hasonlóan a már bejáratott „kérdezze meg kezelőorvosát vagy gyógyszerészét” kitételhez. És természetesen nyitottak vagyunk minden további egyeztetésre a Kamarával és a Szövetséggel, illetve a kormány és a törvényhozás bármely képviselőjével is.”
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM