Az IMG nyerte az e-útdíj kommunikációs tenderét

2013.07.02. 21:33

Az I.M.G. Inter Media Group Kft. lett a győztese annak a hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzési eljárásnak, amelyet az Állami Autópálya Kezelő Zrt. írt ki az e-útdíj bevezetéséhez kapcsolódó médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, PR ügynökségi és online kommunikációs szolgáltatások megrendelésére. Az eredmény a Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

A keretmegállapodás értéke nettó 377 millió forint. Az öt ajánlattevő közül június 19-én hirdetett nyertest az ajánlatkérő. Ajánlatot tett még a Vivaki Hungary Kft., a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., a MEC Hungary Kft., valamint az Initiative Media Kft.

Az Inter Media Group Kft. rendszeresen sikeresen indul állami közbeszerzéseken. Nyert már korábban például a Fővárosi Közterület-fenntartó, a Budapesti Fesztiválközpont, a Diákhitel Központ, a Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. és a Magyar Turizmus Zrt. tenderein. Dolgoznak  a Szerencsejáték Zrt-nek is. Tavaly márciusban bruttó 800 millió forint keretösszegű szerződést kötött a miniszterelnökséggel médiastratégia-alkotási, médiatervezési és vásárlási, reklámügynökségi, telemarketing és online kommunikációs feladatok elvégzésére.

Az IMG-ben 2010 nyarától szerzett többségi tulajdont Patonai Péter, aki az első Orbán-kormány idején a Magyar Fejlesztési Bank élén állt. Az Index információi szerint Patonai vezérigazgatósága idején került a pénzintézethez hitelezési igazgatónak a jelenlegi fejlesztési miniszter, Németh Lászlóné.