Ezek voltak az év legnagyobb dugói

2013.12.30. 12:37

Az Árpád hídon és környékén szeptemberben hatszorosára nőtt a menetidő az 1-es villamos felújítása miatt, az M1 autópályán pedig márciusban a rendkívüli hóhelyzet miatt alakult ki egy közel három napos torlódás – 2013-ban ezeken a helyszíneken találkozhattak a legkomolyabb forgalmi változásokkal az autósok, derül ki a Best Way Traffic Kft. közleményéből.

Hol és miért voltak nagy dugók?

  • Árpád híd és környéke, 1-es villamos felújítása: 5-6 perc helyett 30 perc volt az átjutás a hídon
  • Rákóczi út, Kossuth Lajos utca útvonala, Ferenciek tere felújítása: 20%-kal nőtt meg itt a menetidő
  • Pesti alsórakpart Parlament előtti szakaszának lezárása: 15%-kal nőtt a menetidő
  • 4-6-os villamos vonalán végzett vágányfelújítások: 25%-kal növelték a torlódásokat nyár közepén
  • 61-es villamos vonalának karbantartása miatt kialakított buszsáv a villamospótló busznak
  • A márciusi rendkívüli hóhelyzet miatt háromnapos dugó az M1-es autópályán
  • Árvíz miatt több helyen is lassult a forgalom, főleg a 10-es úton, ahol a Budapest-Esztergom vasútvonal felújítása miatt egyébként is megnőtt a forgalom
  • Kisebb torlódást okozott, főleg a határátkelőknél az e-útdíj szerencsétlenre sikerült bevezetése

Az egyéb felújítások, forgalomelterelések esetén idén átlagosan 20-25%-kal nőtt a menetidő, a társaság szerint azonban a legtöbb felújítás 2014-re befejeződik, tehát várhatóan csökken majd a dugók száma.

Nem kizárt, hogy ha elolvasta, hol voltak a legnagyobb dugók Magyarországon, az lesz a következő kérdése: Ez mind szép és jó, de hol és mekkorák voltak a legnagyobb dugók a német autópályákon? 

<<A választ erre a linkre kattintva olvashatja el.>>