Az Árpád hídon és környékén szeptemberben hatszorosára nőtt a menetidő az 1-es villamos felújítása miatt, az M1 autópályán pedig márciusban a rendkívüli hóhelyzet miatt alakult ki egy közel három napos torlódás – 2013-ban ezeken a helyszíneken találkozhattak a legkomolyabb forgalmi változásokkal az autósok, derül ki a Best Way Traffic Kft. közleményéből.
Hol és miért voltak nagy dugók?
- Árpád híd és környéke, 1-es villamos felújítása: 5-6 perc helyett 30 perc volt az átjutás a hídon
- Rákóczi út, Kossuth Lajos utca útvonala, Ferenciek tere felújítása: 20%-kal nőtt meg itt a menetidő
- Pesti alsórakpart Parlament előtti szakaszának lezárása: 15%-kal nőtt a menetidő
- 4-6-os villamos vonalán végzett vágányfelújítások: 25%-kal növelték a torlódásokat nyár közepén
- 61-es villamos vonalának karbantartása miatt kialakított buszsáv a villamospótló busznak
- A márciusi rendkívüli hóhelyzet miatt háromnapos dugó az M1-es autópályán
- Árvíz miatt több helyen is lassult a forgalom, főleg a 10-es úton, ahol a Budapest-Esztergom vasútvonal felújítása miatt egyébként is megnőtt a forgalom
- Kisebb torlódást okozott, főleg a határátkelőknél az e-útdíj szerencsétlenre sikerült bevezetése
Az egyéb felújítások, forgalomelterelések esetén idén átlagosan 20-25%-kal nőtt a menetidő, a társaság szerint azonban a legtöbb felújítás 2014-re befejeződik, tehát várhatóan csökken majd a dugók száma.
Nem kizárt, hogy ha elolvasta, hol voltak a legnagyobb dugók Magyarországon, az lesz a következő kérdése: Ez mind szép és jó, de hol és mekkorák voltak a legnagyobb dugók a német autópályákon?
<<A választ erre a linkre kattintva olvashatja el.>>