Natália
2 °C
5 °C
Index - In English In English Eng

Fabricius Gáborral erősít az LMP

2014.01.06. 07:47
Profi csapat dolgozik az ökopárt parlamentbe kerülésén, a fő üzenet a kampányban várhatóan a két oldal és a hozzájuk kötődő korrupció elutasítása lesz. A Republic Group-os Fabricius Gábor 2010 után ismét kreatív tanácsokat ad, az LMP új kampányfőnöke pedig a Political Capitalnél edződött.

„Tiszta Magyarországot szeretnél?″ – kérdezi a Lehet Más a Politika tavaly decemberben bemutatott új hirdetése, mely mind üzenetében, mind szimbolikájában a Dávid Ibolya-féle MDF-nek a két nagy pártot korrupcióval vádoló kampányára hajaz. A hirdetés az ország 360 pontjára került ki, 20 millió forintba került, és már egy új, az eddigihez képest letisztultabb LMP-logó látható rajta. A párt Facebook-oldalának borítóképét is erre cserélték le. Az Index úgy tudja, a két oldal korrupciós ügyeivel való leszámolás üzenetének középpontba állítása, valamint a logó is már az új kampánycsapat munkája.

Az LMP 2014-es országgyűlési kampányán Fabricius Gábor reklámszakember, a Republic Group alapítója dolgozik kreatív menedzserként. A korábban a Sziget Fesztivál imázsépítésével is megbízott Fabricius már a 2010-es választásokon is kreatív kommunikációs tanácsadóként segítette a pártot.

A kampányfőnöki feladatokat is külsős szakértőre bízták. Az LMP a kampány levezénylésére pályázaton keresett embert, a nyertes végül Gimes Gergely, a Whitby tanácsadócég ügyvezetője lett, ő tehát az LMP új kampányfőnöke. Gimes korábban, 2006-tól a Political Capital elemzőjeként dolgozott, ahogy a Whitby másik két alapítója, köztük a Political Capitalnél ügyvezető igazgatói posztot betöltő Gyulai Attila is.

A kommunikációs csapat is változik a kampány előtt. Úgy tudjuk, távozik az LMP sajtófőnöke, Tálos Lőrinc, az ő utódját még keresik.