Bayer Zsolt: Provokál az Index a „homokos büszkeség idején”

2015.07.08. 09:24

A fajok eredete

nagy fába vágta a fejszéjét Bayer Zsolt, amikor a világ egyik legfontosabb tudományos könyvének címét vette kölcsön napi Magyar Hírlap-os kirohanásához. Azt már korábban szemléztük, hogy Bayer Zsolt szerint a holokauszt az új tudományos szocializmus, amit ének–holokauszt szakpárban is lehet majd tanulni, és az, hogy sok szó esik róla a közbeszédben, nem más, mint bűntudatkeltő perverzió és lélekmérgezés.

Valami bábu megjelent

De egész szerda reggelig kellett várni arra, hogy megnyilvánuljon a vészkorszak meleg áldozatairól.

Kezd olyan érzésem lenni, hogy a homoszexuális büszkeség idején provokálnak bennünket.

– mereng, egész véletlenül az Indexet hozva fel példaként. „Valami szivárványszínű bábu lógott a villanyoszlopon” – írja a felakasztott, a koncentrációs táborokban a férfi homoszexuálisokat megbélyegző rózsaszín háromszöget viselő férfit jelképező báburól, amiről az Indexen jelent meg vasárnap olvasói fotó. Az első atrocitás az idei Pride ellen – írtuk az Olof Palme sétányon készült képről.

Olvasói fotó?

Hahahahaha! „Talán az indexesek tették oda az éj leple alatt, hogy ne maradjanak szenzáció nélkül homokos büszkeség idején. Ezt sosem fogjuk megtudni.” Bayer külön megütközött azon, hogy felhívásban kértük olvasóinkat, küldjék be, ha hasonló rongálást, homofób megnyilvánulást látnak a Pride kapcsán.

Miért haltak ki a kutyák?

Lehet, hogy az is fáj neki, hogy megírtuk, hogy uszítanak hamisított fotóval a melegek ellen a Budapest Pride előtt homofóbok, és persze az is elképzelhető, hogy a „szőrös végbélnyílásra gerjedő melegekről” értekező DK-s politikus nyilatkozata ihlette meg.  

Akárhogy is, ezután hirtelen váltással az Egyenlítő blog nickgrabowszki nickű szerzőjével kel vitára, aki viszont Bencsik Gáborra reagált posztjában. Röviden összefoglalva Bencsik szerint a fajfenntartás felülírja az egyéni választást. „A melegek házasságával kapcsolatban egy morális megfontolás áll szemben egy biológiai megfontolással – a faj önreprodukciójával ”, és a konzervatív érvelés szerint „a megőrzés parancsa erősebb, mint az egyéni életek lehető legteljesebb kiteljesedésének joga.”

A hasonlóan mélyenszántó egyenlítős válaszból az derül ki, hogy „a reprodukció eszköze nem a házasság, hanem a szex. Ha a reprodukció eszköze a házasság intézménye volna, akkor már rég ki kellett volna halniuk a kutyáknak és a bálnáknak például”. Bayer egész konkrétan abba köt bele az írásból, hogy „a faj fiktív és önkényes fogalom”, amit történetesen használnak a biológiában.

Dugjon disznót és kacsacsőrű emlőst

Bayer következtetése:

Akkor végre ledönthetőek a faji korlátok! Például nickgrabowszki nyugodtan, boldogan, szégyenérzet nélkül hódolhat régi szenvedélyének, és szabadon hághat disznót. Vagy hörcsögöt, esetleg kacsacsőrű emlőst – ez utóbbit a szenvedélyes csókok végett.

„S ha eljutottunk végre idáig, ha leráztuk magunkról a sötét középkor láncait, akkor ugyan ki tilthatja meg nickgrabowszkinak, hogy elvegye feleségül legkedvesebb juhát?”

Pár erős láncszem az érvelésben:

  • Ebben a világképben nincsen nemzet és nép, legfeljebb mint nyűg, megszüntetendő rablánc.
  • A szabadság eme csodája nélkül nickgrabowszki is csak „racskázhatna” egész szánalmas életében.
  • Bármely ecsetféreg szabadon gondolhatja magát homo sapiensnek.

Valamint kiderül az is, hogy Bayer látott egyszer egy műsort, amiben a szereplők „akkor voltak boldogok, ha rózsaszín latex cuccba bújhattak, és malacként befeküdhettek egy ólba, ahol szabadon röfögtek”. Egy pszichológus ráadásul azt mondta, (bár gondolom, nem szó szerint idézi Bayer), „mennyire klassz, hogy ezek az egyedek végre szabadon kiélhetik vágyaikat, és nem kell frusztráltnak lenniük. ” És még itt sincs vége a történetnek:

Azért én nem állnék meg félúton. Tessék végigmenni a szabadság ösvényén! Tessék meghízni rendesen, aztán jöhet a böllér. Az út végén pedig ott egy szelet szalonna. A disznólét nirvánája.

Tehát a gondolatroham végére megint sikerült összemosni a homoszexualitást, egy természetes nemi beállítottságot a valamiért extrém életmódot folytató, akár megbotránkoztatónak ható emberekkel. Amúgy hogy mi köze Bayer Zsoltnak ahhoz, hogy van valaki, aki disznónak öltözött és röfögött, szintén nem világos, de ezt a meccset vívják meg ők. Az biztos: sikerült pont azon a színvonalon értekeznie a kérdésről, mint a bőrtangás férfiak mellé retusált gyerekekkel riogató primitív hecckampánynak