Első osztályú, príma buheramunka a monori vasútállomáson

2016.12.14. 11:23

Nemrég megírtuk, hogy felzúdultak az autósok , mert a MÁV lezárta monori állomás mellett P+R parkolónak használt területet. A MÁV szokatlanul gyorsan reagált a zúgolódásra, és eltávolította a Behajtani tilos! táblákat a területről. Kérdésünkre elmondták, hogy a parkolót azért zárták le ideiglenesen, mert kerítést kell építeni a vágányok mellé, nehogy a parkoló autók ráguruljanak a 2-es vágányra. Felülvizsgálták azonban intézkedést, és a kerítés megépítéséig kérték az autósokat, hogy figyeljenek a kézifékre.

Most egy helyi autós jelezte, hogy szintet lépett a vasúti cég, megépült a síneket védő Maginot-vonal:

A MÁV lapáttámasztó és cigicsikktermelő különleges egysége ma reggel kivonult és elhárította az életveszélyt. 

Hozzátette még, hogy szerinte még soha nem csúszott itt a sínekre autó, de az éberség a legfontosabb. (A fenti képen látható „kerítés” két sor egymásra rakott, baromi ronda, lestrapált betontalpfából (szakszóval: betonalj) áll, amit vaspánt fog össze.)

A 300 parkolóhelyes lezárásáról  a Falujáró motorvonat blog tudósított , azon füstölögve, hogy miközben  Budapestet ismét eldugítja az autóáradat  és úgy kell minden P+R parkolófejlesztés, mint egy falat kenyér, a MÁV a budapesti elővárosi vasutak egyik legforgalmasabb állomásán, Monoron lezárta az eddig több száz autós által használt rakodóterületét a lakosság elől.