Pandora, Gabriella
-1 °C
4 °C

Bíróság mondta ki, hogy a Magyar Idők kamuzott Hadházyról

2018.12.04. 10:59

Már felsorolni is nehéz, mennyi pert vesztett a kormánypárti média amiatt, hogy a kampány alatt valótlanságokat írt ellenzéki szereplőkről. Ezúttal Hadházy Ákos, az LMP egykori politikusa nyert pereket a Magyar Idők ellen.

A lap egyebek mellett valótlanul állította, hogy Hadházy 

  • a szekszárdi Fidesz-frakcióba bekönyörögte magát;
  • személye és környezete tele van korrupciós ügyekkel;
  • családja a Tolna megyei földmutyiban érintett;
  • ahogy azt is, hogy kínos ingatlanügyeivel tönkretett egy kisnyugdíjast és egy fogyatékkal élőket foglalkoztató vállalkozást.

A bíróság szerint ezzel a Magyar Idők megsértette Hadházy jóhírnévhez fűződő személyiségi jogát.

A bíróság egy másik perben a hirado.hu kiadóját, az Új Média és Teletext Kft-t is elmeszelte. A hirado.hu valótlanul híresztelte, hogy

  • Hadházy Ákos és Hadházy Árpád földmutyiban érintettek;
  • hogy strómanok nevére szerzett földeket hamis kölcsönszerződések,
  • kamu életjáradéki szerződések révén Twickel György kezére juttatnak. 

És még egy csomó mindent.

De a sor nem áll itt meg. A Magyar Idők egy másik pert is elveszített. A bíróság kimondta, valótlanul híresztelte a lap, hogy Hadházy fürdőszobája felújításakor elzárta a vizet s ezzel megszüntette szomszédja vízvételi lehetőségét, továbbá valótlanul híresztelte, hogy családja földvásárlásai 2015, 2016-ban hozzávetőlegesen 50 millió forintot tettek ki.

A Magyar Időknek a kamu állításokat tartalmazó cikkek miatt sérelemdíjat kell fizetnie Hadházynak és a testvérének. 

Köszönjük, hogy olvasol minket!

Ha fontos számodra a független sajtó fennmaradása, támogasd az Indexet!