Azonnal levetette a "hajótörés party" reklámját a Budapest Airport a Liszt Ferenc repülőtéren

2019.06.03. 17:33 Módosítva: 2019.06.03. 19:15

Volt kollégánk, Panyi Szabolcs osztotta meg nemrég az Instagramon azt a videót, ami a Liszt Ferenc repülőtér érkezési oldalán készült, és egy olyan videóreklámot ábrázol, amelyen

Hajótörés Partyt hirdetnek Budapesten. 

A Shipwrecked Boat Party hirdetésében a Budapestre érkező turistáknak kínálnak kétórás hajókázást a Dunán DJ-vel, különböző italfogyasztási csomagokkal és egy profi fotóssal, aki képeket készít a fedélzeten bulizókról Budapest emblematikus helyszínein.   

Untitled-1

A múlt hét szerdai dunai hajókatasztrófa után nagyon más megvilágításba kerül ez a reklám, arról nem is beszélve, hogy épp a múlt héten érkeztek meg a Liszt Ferenc repülőtérre a hajóbalesetben elhunyt dél-koreai turisták hozzátartozói.  

A partihajó reklámja harmadik hete fut a repülőtéri digitális reklámfelületeken. A Hableány és utasainak tragédiája azonban teljesen más kontextusba helyezi ezt a reklámot. Emiatt felvettük a kapcsolatot a reklámügynökséggel, és azonnal levetettük a reklámot a digitális felületekről, így az a továbbiakban nem látható

- közölte kérdésünkre Hardy Mihály, a Budapest Airport szóvivője. Hardy Mihály elnézést kért azért, ha valakinek az érzékenységét sértette a reklám. Közlése szerint a Budapest Airport továbbra is minden tőle telhetőt megtesz a dél-koreai és magyar mentőegységek munkájának segítésére, biztosítja a tevékenységükhöz szükséges helyiségeket, titoktartást és gyors utazást a repülőtéren keresztül. 

A bulikat szervező  Budapest Boat Party nevű cég tulajdonosa az Indexnek azt mondta: a hajókatasztrófa őket is megrendítette, ezért az áldozatok iránti tiszteletből a hétvégén már az összes rendezvényüket lemondták. Ők is kezdeményezték a hirdetés levételét, ez azonban nem volt egyszerű, mert azt egy nemzetközi cég szervezte számukra.

A cégtulajdonos azt mondta: öt éve tartanak partikat Budapesten ezzel a névvel, ami már önálló branddé nőtte ki magát. A névben az angol shipwrecked szó kettős jelentését használják ki. A brandre EU-s védjegyet is kértek. Arról még egyelőre nem született döntés, hogy a partikat a jövőben ezen a néven folytatják-e.      

Ebben a cikkben a téma érzékenysége miatt nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését.
Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.

Indamedia Csoport