Jónás, Renátó
4 °C
10 °C
Index - In English In English Eng

Helyreigazítást kell közölnie több lapnak: Gyurcsány nem volt részeg

2019.11.08. 11:03

Helyreigazítást kellett közölnie a Zala Megyei Hírportálnak (zaol.hu) egy korábbi cikke miatt, vette észre a 444. A bíróság ítélete alapján a következő tömör üzenetet osztotta meg a Zaol.hu két napja:

Sajnálkozásunkat fejezzük ki amiatt, hogy 2018. március 14. napján megjelent „Zavart állapotban kampányol Gyurcsány (szavazás)” című cikkünkkel valótlanul híreszteltük, hogy Gyurcsány Ferenc részegen tartott sajtótájékoztatót, a jogsértésért Gyurcsány Ferenctől bocsánatot kérünk.

A szóban forgó cikk egyébként az Origot szemlézi, és szó szerint ugyanez a szöveg jelent meg több más megyei lapban is (pl. DUOL, SONLINE, BAMA, VEOL). Arról írnak, hogy Gyurcsány Ferenc néhány itallal próbálta meg enyhíteni a stresszes kampányhangulatot, és úgy állt ki egy sajtótájékoztatóra, amelyről videó is készült.

Bayer Zsolt annak idején úgy kommentálta a bejátszott sajtótájékoztatót a Bayer Showban, hogy szerinte Gyurcsány "mata részeg" volt, mert "ember ennyire hülye magától nem lehet". Gyurcsány többek között azt mondta ezen a sajtótájékoztatón, hogy 

az MSZP és a DK megállapodásának lényege, hogy le kell váltani a DK-t.

Majd kis szünet után rájött, hogy rosszul fogalmazott, és javította:

Nem így van. Kezdjük újra! Az MSZP és a DK megállapodásának lényege, hogy le kell váltani a kormányt.

A többi megyei lapnak is helyreigazítást kellett közölnie a bírósági ítélet miatt, az Origo honlapján viszont nem találtunk ilyet.