Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMKarácsony Gergely Gyurcsány Ferenc embere, a volt miniszterelnök a háttérből mozgatja a szálakat – harsogják a közösségi médiát, videómegosztókat elárasztó felvételek, amelyek azt követően kerültek elő a Fidesz választási kampánya részeként, hogy Budapest polgármestere bejelentette, elindul miniszterelnök-jelölti előválasztáson – írja a Népszava.
A kormány a lejárató kampányának videóiban természetesen Soros Györgyöt is említi, akinek a nevét korábban már felhasználták hasonló célból választások előtt. A Facebook hivatalos adatai alapján a Fidesz május 15. óta kétszer fizetett a videók kiemeléséért, és 1,45 millió forintot költött rá, míg az elmúlt hét napban 6,8 millióért vásárolt reklámfelületet a közösségi oldalon.
A statisztikákból az is kiderül, hogy a film eddig több mint egymilliószor jelent meg, és elsősorban a fővárosi és Pest megyei lakosságot érték el, ahol az előzetes felmérések szerint a kormány rosszul áll.
A hirdetésekre fordított összeg nem tűnik soknak ahhoz képest, hogy a K-Monitor szerint a kormány december óta 28 milliárd forintot költött a kommunikációra, de a 6,8 millió forint nem is olyan kevés, mivel a közösségi médiában néhány tízezer forintért is nagy tömeghez lehet eljuttatni az információkat.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM