Százötvenmillió forintot költ a BKK marketingre

2021.05.19. 10:02 Módosítva: 2021.05.19. 10:02

A járványhelyzet óta felére esett vissza a Budapesti Közlekedési Központ jegyértékesítése. A veszély múltával szeretnék visszacsábítani az utasokat a tömegközlekedés használatára, mert Budapest utcáin egyre kaotikusabb a forgalmi és parkolási helyzet. 

A BKK ezért kampányt kíván indítani, amelynek része a szemléletformálás és a forgalmi változások naprakész lekövetése is. Ehhez 150 millió forintos keretösszegű közbeszerzési felhívást tettek közzé hirdetési és marketingszolgáltatásokra. A nyertes cégnek el kell látnia a kampányszerű kommunikációhoz kapcsolódó médiaügynökségi, tervezési és médiavásárlási feladatokat. Az ajánlattétel öt–tizenöt kampányra szól, a megjelenés érinti az összes médiafelületet, beleértve a televíziót, a sajtót, a közterületeket és az online felületeket. A dokumentumban kiemelik, hogy a BKK erősíteni kívánja a kommunikációt az internetes felületen, így a Facebook és a Google platformjain is.    

A jegyértékesítés ösztönzése is része a tervezett kampánynak, így az erre fordított összeg a reményeink szerint vissza is jön 

– mondta el Borsi Dávid, a közlekedési társaság szóvivője az Indexnek. 

A BKK a meghatározott keretösszeg hetven százalékáig, maximum 105 millió forintig vállal megrendelési kötelezettséget. Ajánlatokat vagy a részvételi kérelmeket június 18-ig lehet benyújtani.