Korlátozott lesz a Vodafone ügyfélszolgálatának működése, több szolgáltatás sem üzemel majd

2022.06.20. 15:31
Informatikai átállás miatt a Vodafone ügyfélszolgálatának működése korlátozott lesz néhány napig. Július 11. és 16. között az ügyfelek korlátozottan intézhetik ügyeiket, bizonyos szolgáltatások nem lesznek elérhetők, de az otthoni és mobil-alapszolgáltatásokkal nincs gond.

A Vodafone ügyfélszolgálata informatikai átállás miatt július 11–16. között korlátozottan tud ügyeket intézni, az otthoni és mobil-alapszolgáltatások azonban akkor is zavartalanul működnek.

A szolgáltató a hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében végez informatikai átállást, amely a Vodafone–UPC-integráció utolsó lépése.

Ezekkel az ügyekkel érdemes sietni

Az átállás alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások (például mobilvásárlás, autópálya-matrica, parkolás) nem lesznek elérhetők. Ugyanakkor az alapszolgáltatások, tehát az otthoni szolgáltatások, így a vezetékes tévé, az internet és a telefon, a mobilhívások indítása és fogadása, az SMS-küldés és -fogadás, az adathasználat, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentés ez idő alatt is végig elérhető lesz.

Arra kérik az ügyfeleket, hogy szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt.

Az átállásra való felkészülés miatt egyes, vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyintézésekre már június 24-től csak korlátozottan lesz lehetőség, ezért amennyiben új vezetékes szolgáltatást vagy médiaeszközt szeretnének rendelni, azt június 23-ig, vagy személyesen az üzletekben július 7-ig tehetik meg. Hasonlóan a meglévő vezetékes szolgáltatás másik címre való áthelyezését is június 23-ig kérhetik az ügyfelek.

A Vodafone még arra is kéri ügyfeleit, hogy július 6-ig fizessék be számláikat, az érintett időszakban pedig ne indítsanak számlabefizetést.

Amennyiben korábbi otthoni számlákra van szükség, azokat érdemes már július 8. előtt letölteni a My Vodafone Otthoni fiókból, ugyanis ezek július 9. után ezen a felületen már nem lesznek elérhetők.

Mire jó az informatikai átállás?

Az informatikai átállás után az ügyfelek új számlafizető-azonosítót kapnak, amelyről e-mailben és SMS-ben is értesítik őket. A szolgáltató felhívja a figyelmet arra, hogy az informatikai átállást követően az ügyfelek a megszokottnál később kaphatják meg a számlákat, de ebből eredően az ügyfeleket hátrány nem éri, a befizetési határidőt meghosszabbítják, a szolgáltató nem számít fel késedelmi kamatot, és elektronikus számla esetén az ügyfelek nem veszítik el az e-pack-kedvezményt sem.

Mobilszolgáltatás esetén a Vodafone azt javasolja ügyfeleinek, hogy gondoskodjanak időben az elegendő adatmennyiségről és a roamingszolgáltatás aktiválásáról, és július 11-ig fizessék be számláikat. A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket. Kérik, hogy az időszakban esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket még az átállás előtt végezzék el.

(MTI)