Újra elérhető a Vodafone összes szolgáltatása
Július 11–16. között leálltak a Vodafone ügyfélszolgálatai az értékesítési és ügyfélszolgálati rendszerek informatikai átállása miatt, ami sikeresen lezárult, és újra lesz ügyintézés és értékesítés.
A mobilszolgáltató szerint az átállás után a Vodafone ügyfelei már az új ügyfélkiszolgáló rendszert vehetik igénybe, amely egyaránt elérhető a szolgáltató weboldalán, az önkiszolgáló felületen, valamint a MyVodafone applikációban – írja az MTI.
Az átállás gyakorlatilag a Vodafone–UPC-integráció utolsó lépése volt, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljesen konvergens digitális szolgáltatóvá vált. A távközlésben konvergens csomagok alatt elsősorban a vezetéken és mobilhálózaton nyújtott szolgáltatások összekapcsolását kell érteni.
A Vodafone 21 országban üzemeltet mobil- és vezetékes hálózatot, valamint további 48 országban működik együtt számos mobilhálózattal. A magyar piacon több mint 3,8 millió ügyfele van.