Meghibásodott a Vodafone tévészolgáltatása

2022.07.19. 18:23
Meghibásodást jelentett be a Vodafone, amely a televíziós szolgáltatásukat érinti.

A cégnél az előző héten hat napon át tartó informatikai átállás zajlott, amelyről ebben a cikkünkben is írtunk már.

A Vodafone közlése szerint a munkálatok sikeresen lezárultak, ennek ellenére sok ügyféltől érkezett visszajelzés hétfőn arról, hogy továbbra is fennakadásokat tapasztaltak. Ezért kedden a vállalat figyelmeztető levelet küldött a felhasználóknak, amelyben azt írták, hogy az ügyfelek

egy központi meghibásodás miatt fennakadást tapasztalhatnak a Vodafone TV médiaboxának működésében.

A hvg.hu szerint a Vodafone sajtóosztálya az esettel kapcsolatban azt mondta: „Olyan sajnálatos működési hibáról van szó, ami a múlt héten történt informatikai átállástól teljes mértékben független”. 

A hibát szerda reggel 6 óráig kijavítják, de sok ügyfélnél még ezután is szükség lehet néhány lépésre.

Azoknak, akiknél a szerda reggeli javítás után is fennáll a probléma, a Vodafone az alábbi lépéseket javasolja: 

  1. Kapcsolja be a készüléket.
  2. Nyomja meg a MENÜ/HÁZIKÓ gombot.
  3. Válassza ki a „Beállítások” menüpontot (fogaskerék jelzés a menüben).
  4. Válassza ki a „Vodafone médiabox” menüpontot.
  5. Válassza ki az „Alaphelyzetbe állítás” menüpontot, írja be a PIN-kódját (alapértelmezetten 0000).
  6. Várja meg, amíg a készülék csatornakeresése lefut.

A cég azt is megjegyezte, hogy az alaphelyzetre állítás nem törli a felhasználói beállítások többségét, ezalól egyedül a csatornapreferenciák jelentenek kivételt, amelyek elvesznek.