Díjazták a Magyar Közutat

2022.11.29. 13:07
Másodjára vehette át az állami tulajdonú Magyar Közút Nonprofit Zrt. a Business Superbrands díjat. Az idén 15 éves program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki.

A díj odaítéléséről minden évben egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 41 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt, akik tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét.

A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Magyar Közút Nonprofit Zrt. az egyik legaktívabb állami nagyvállalat a külső kommunikáció terén és a social media felületek alkalmazásában. A többévnyi tudatos stratégia mentén felépített kommunikáció egyik eredménye, hogy a vállalat idén újra Business Superbrands díjat nyert el.

A társaság Magyarországon elsőként vezette be, hogy a gyorsforgalmi utakon található forgalomfigyelő kameráin keresztül valós helyzeteket részletesen bemutatva edukálja és segítse az autós, motoros, kamionos társadalmat, hogy csökkenthetők legyenek a közlekedési balesetek az országos utakon. Kifejezetten nagy hangsúlyt fektet a cég a fiatalabb generációk által használt közösségi oldalakon való kommunikációra.

A Superbrands és Business Superbrands díjakat november 23-án a Budapest Music Centerben adták át. A Magyar Közút nevében az elismerést Pécsi Norbert Sándor kommunikációs osztályvezető vette át.