Több mint 128 millió forint érkezett be a közmédia kampányára

2022.12.18. 18:56
Meghaladta a 128 millió forintot vasárnap kora estig a közmédia Jónak lenni jó! elnevezésű, tizenegyedik jótékonysági kampányába befolyt felajánlások összege. Az akció idei kedvezményezettje a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége (MVGYOSZ). Az adományvonalra érkező támogatások mellett ismert emberek, szervezetek is felajánlottak különleges relikviákat.

Folyamatosan növekszik a befolyt összeg a közmédia ez évi jótékonysági kezdeményezésére, kisebb és nagyobb összegekkel is támogatják az adományozók az akciót. A közmédia különleges tárgyak eladásával is segíti a MVGYOSZ munkáját – hangzott el a Duna tévécsatorna műsorában.

A Győri Nemzeti Színház az Oliver című produkció utolsó elődására szóló két VIP-páholyt, valamint a színház épületében zajló exkluzív kulisszajárást ajánlott fel, míg a Magyar Batthyány Alapítvány pénzügyi támogatással segíti a MVGYOSZ munkáját.

A műsorban elhangzott, hogy az Aranybulla televíziósorozat-változatát december 25. és 30. között vetíti a Duna televízió, esténként 20 órától. A produkció a filmben szereplő, két megszentelt oroszlános zászlóval és egy különleges ólomkatonával segíti a Jónak lenni jó! kampányát.

Novák Katalin egy általa kötött sálat adományozott

Novák Katalin köztársasági elnök egy általa kötött sállal járul hozzá jótékonysági akcióhoz. 

A Béres Alapítvány idén is beszáll a jótékonysági akcióba Béres József, a Béres Csepp feltalálójának kutatási naplójából való, saját kézzel írt jegyzet felajánlásával. 

Farkas Bertalan, az első magyar űrhajós nevében a Farkas Bertalan Oktatási és Módszertani Központ a Szojuz–36 űrhajó indítókulcsának sorszámozott, eredeti hiteles másolatával és az űrhajós által aláírt és hitelesített okirattal csatlakozott a kezdeményezéshez.

Andrea Bocelli világhírű olasz tenorista személyes ajándéka két, kereskedelmi forgalomban nem kapható könyvalbum a saját kezű dedikálásával.

Az MVGYOSZ tevékenységét bárki segítheti

Az MVGYOSZ tevékenységét bárki segítheti: 500 forinttal a 13600-as telefonszám hívásával és a 96-os azonosító megadásával vagy SMS-ben a 96-os szám elküldésével a 13600-as telefonszámra. Az adományok minden esetben a kedvezményezett szervezet számlaszámán jelennek meg, a közmédia pedig követi az adományok útját, hogy hitelesen közvetítsen az akció által elért eredményről.

A közmédia célja, hogy a rendelkezésére álló valamennyi eszközzel évről évre egy jó és nemes ügy mellé álljon. A hazai médiában egyedülálló kezdeményezésnek köszönhetően az elmúlt tíz évben több mint kétmilliárd forint jutott el a rászorulókat segítő szervezetekhez.