Csak délután indultak újra az egyik legnagyobb magyar bank mobilos és internetes szolgáltatásai

További Belföld cikkek
- A mentőautó elé hajtott, majd a kórházban kiabált és fenyegetőzött egy siófoki férfi
- Újabb botrány tört ki a Horn sétány ügyében
- Áder János: Egy magyar fejlesztéssel megoldható lenne Afrika vízkezelése
- Fák nélküli lombkoronasétányt épített uniós pénzből egy település
- A jövő megérkezett: óriási áttörés a sebészetben
Olvasónk hívta fel a figyelmet arra, hogy mind a mobil-, mind az internetbank leállt szombaton. Elmondása szerint az ügyfélszolgálat sem tudott részletesebb információt adni a fennakadással kapcsolatban.
A CIB mindemellett közzétett egy hivatalos üzenetet a honlapján, ebben az áll: „Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy technikai okból jelenleg fennakadások tapasztalhatók elektronikus szolgáltatásaink esetében, illetve a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással érhető el.
A probléma elhárítása folyamatban van. A kártyatiltás működik, ehhez, kérjük, hívják a +36 1 802 3000 telefonszámot. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük, és köszönjük megértésüket, türelmüket!
– közölte a CIB Bank.
Lesz még három tervezett leállás is februárban
A pénzintézet egyébként korábban kiadott egy közleményt arról, hogy februárban több napon is leállásuk lesz, de a mai napon erre nem lehetett számítani. Mint írták, azokra a szünetekre a cég informatikai rendszereinek karbantartása miatt kerül sor az alábbi időpontokban:
- 2023. 02. 09. 22:00–2023. 02. 10. 05:00,
- 2023. 02. 21. 22:00–2023. 02. 22. 02:00,
- 2023. 02. 23. 22:00–2023. 02. 24. 03:00.
Ez idő alatt bizonyos szolgáltatásaik nem vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek. Egyáltalán nem fog működni a CIB Internet Bank, a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker, a Business Terminal és a CIB Business Online. Az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank mobilalkalmazáson keresztül szintén nem lesz elérhető. A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető, viszont a bankkártyaletiltás lehetősége ebben az időszakban is biztosított lesz – közölték korábban.
Frissítés: Ismét elérhetők a szolgáltatások
A CIB Bank később arról tájékoztatta az Indexet, hogy egy nem tervezett leállás okozott technikai fennakadásokat az elektronikus csatornák, a call center, valamint a befektetési és azonnali utalások szolgáltatásaiban.
A probléma elhárítása megtörtént, szolgáltatásaink ismét elérhetőek
– olvasható a közleményben.
(Borítókép: Molnár Zsolt / Index)