A legtöbb portál befogad politikai hirdetéseket a kampányban – az Index nem
Az Állami Számvevőszék honlapján megjelent egy lista azon hazai nyomtatott és elektronikus sajtótermékekről, amelyek befogadnak politikai hirdetéseket a választási kampányidőszakban. A legjelentősebb olvasottsággal rendelkező magyar hírportálok közül a 24.hu és a Blikk is úgy döntött, hogy fogadja a pártok hirdetéseit, az Index viszont a korábbi évek gyakorlatát követve ezúttal is a távolmaradás mellett döntött. A top hazai brandek közül még az Origo döntött úgy, hogy nem regisztrálja magát.
A közepes vagy kisebb híroldalak közül a HVG, az ATV.hu, a 444.hu, az RTL, a Magyar Hang és a Népszava is a törvényi határidőre megküldte árjegyzékét az Állami Számvevőszéknek, így ők a június 9-i európai parlamenti és önkormányzati választások kampányidőszakában közölnek majd fizetett politikai hirdetéseket.