Lefújták az MTV reklámtenderét

Magyar Hírlap
2002.11.18. 07:50
Még le sem járt a pályázatok beadásának határideje, a Magyar Televízió máris lefújta a kétmilliárdot kitevő reklámidejének értékesítésére kiírt versenyt. A feladatot szeptemberben még az In Media Kft. látta el, ám a cég néhány hete az együttműködés megszüntetését kezdeményezte, azóta az MTV maga értékesíti reklámidejét.

A jelenlegi pályázat kiírása előtt a kuratóriumi elnökségben és az rt. vezetői közül többen hangoztatták, hogy az MTV érdekeit hosszú távon az szolgálná, ha a két kereskedelmi csatornához hasonlóan házon belül oldanák meg a reklám értékesítését. Nem a kuratóriumi elnökség kompetenciája a döntés, ám tudomásul veszik abban a reményben, hogy a folyamatosan javuló nézettségi adatoknak köszönhetően ismét sikerül a hirdetők bizalmát megnyerni.