A közlekedési tárca cáfolta, hogy az állami tulajdonban lévő autópályák ingyenessé tételét javasolta volna a kormányzatnak. A minisztérium azt állítja: az általa készített előterjesztésben az áll, hogy a jelenleg használatos matricás díjszedési rend bevált. Így alkalmas arra, hogy a jövőben az összes hazai sztrádán - tehát az M1-es, M3-as mellett az M5-ösön és az M7-esen - ezt a rendszert vezessék be. A napokban elkészített javaslatban az áll, hogy az M7-est a pálya teljes felújítása után, 2003 januárjától tegye fizetőssé a kormány. Azt azonban megemlíti az előterjesztés, hogy a pályák egyes városokat elkerülő szakaszain, egyes csomópontoknál célszerű lenne térítés nélkül is engedélyezni az autósoknak az áthaladást.
- Budapest, IX. kerület Pápay István utca 5.
- Alapterület 72 m2 Szobák 1+2 db Vételár 76,92 M Ft
- Budapest, XI. kerület Felső határút 4.
- Alapterület m2 Szobák db Vételár
Rovataink a Facebookon