Natália
1 °C
7 °C

Magyar világmárkák egyesülete

2000.10.19. 15:15
Négy cég, a Herendi Porcelánmanufaktúra Rt., a Pick, a Tokaj Kereskedőház, és a Zwack Unicum Rt. Hungaricum Club néven egyesületet alakított társaságaik közös külföldi megjelenítésére. Az erről szóló együttműködési megállapodást csütörtökön írták alá Budapesten. Az egyesülés keretében a négy tradicionális magyar márka egy közös termékkel is megjelenik. A Hungaricum Club alapítóinak szándéka szerint a világszerte ismert magyar márkák együttes fellépése hozzájárul az országimázs erősítéséhez. Rétfalvi György, a Zwack Rt. vezérigazgatója elmondta: az alapításkor sem az Országimázs Központtól, sem az Agrármarketing Centrumtól nem igényeltek és nem kaptak támogatást.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?