A "H for Hungary" kampány folytatása lesz a tavaly ősszel indított a "Magyarország a találkozási pont" szlogenű mintegy 150 millió forintos reklámhadjáratnak. Ebben az Országimázs Központ a világsajtóban - például a Time-ban vagy a National Geographicban - Magyarországról közzétett egész oldalas hirdetésekkel, pr-cikkekkel népszerűsítette az országot, illetve számos kritika szerint inkább a kormány gazdaságpolitikáját, azon belül is a Széchényi tervet.
Az új kampány a H betűt mint országszimbólumot kívánja bevezetni - értesült a napilap. Az imázsközponttal szerződésben álló Happy End kft. tavaly nagy vihart kavart pályázati anyagából kiderül, hogy a H betűt az angol hospitaly szó vendégszerető jelentésével kívánják megtölteni, utalva a magyar emberek barátságosságára. Ugyanez az anyag azt tartalmazta, hogy a kampány sikere esetén a kórházat jelentő H betűről Hungary, azaz Magyarország jut majd a külföldiek eszébe. A tervek szerint a H betű részévé válik az összes külföldi imázshirdetésnek, reklámfilmnek.
Az Országimázs Központnak az idén 2,1 milliárd forint áll rendelkezésére az országkép formálására. A kancellária ez év végéig a Fidesz kampányát is készítő Happy End Kft.-t bízta meg a kampány lebonyolításával, a cég ezért 10,7 százalékos jutalékot kap.
Kövesse az Indexet Facebookon is!
Követem!