Hedvig
5 °C
23 °C

Néha úgy érzed, mintha két valóság létezne?

Több infó

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Hat polgármester viszi hátán az MSZP kampányát

2006.09.01. 12:33
Szombaton indítja országos kampányát az MSZP. Ismét lesznek plakátok, újsághirdetések, televíziós szpotok. Az üzenet ezúttal az, hogy a párt színeiben hiteles városvezetők, jól működő, sikeres várost építettek. A kampány arcai: Botka László szegedi, Csabai Lászlóné nyíregyházi, Nagy Imre egri, Molnár Gyula XI. kerületi, Tóth József angylaföldi, Bollók Istvánné budafoki polgármesterek.

Gyurcsány Ferenc arcképe nélkül indítja önkormányzati választási kampányát az MSZP. A kormányfő népszerűsége amúgy is történelmi mélyponton. Az Index információi szerint a tavaszinál szerényebb méretben, de plakátokon, újságokban, televíziós reklámokban is megjelennek a párt önkormányzati kampányarcai.

Az MSZP kampánycsapata a 2002-es stratégiára támaszkodva az akkor sikeressé vált polgármestereit állítja előtérbe. Botka László szegedi, Csabai Lászlóné nyíregyházi, Nagy Imre egri, Molnár Gyula XI. kerületi, Tóth József angylaföldi, Bollók Istvánné budafoki polgármesterek a szocialisták országos kampányának arcai. Ők hatan az újrázásra is esélyesek.


Nézze meg képeinket!

A hat polgármesterrel a párt például Győrben nem azt üzeni, hogy a szegedi városvezetőre kell szavazni, hanem hogy az MSZP-s polgármesterek a saját településükön hiteles, emberarcú vezetők, akik az elmúlt négy évben sikeres munkát végeztek, és hogy helyben egy jól működő várost építettek, fogalmazott forrásunk. A politikusok a várost az elmúlt négy évben valamilyen emlékezetes fejlesztéssel reklámozzák, illetve fordítva.

Uszoda, autópálya, új városrész

Tónusaiban a hatvanas éveket idéző színvilággal Csabai Lászlóné háta mögött és alatt a Nyíregyházát az idén elérő M3-as autópálya látható. Bollók Istvánné a város új, fedett medencéjének a partján fejét egy vizilabdára hajtva áll vagy ül modellt, az angyalföldi Tóth József Újlipótváros az elmúlt években felhúzott mediterrán épületei előtt pózol. A képek üzenetét mindegyik városvezető mellett olvasható szlogen erősíti. Csabainé például egy szövegbuborkében azt mondaná: "Az autópálya ipart jelent, az ipar fejlődést és új munkahelyeket." Bollók Istvánné szlogenje: "Tanulás, sport, játék. Ennyi minden gyereknek jár".


Klikk!

A kampány későbbi szakaszában újsághirdetéseket és televíziós reklámokat is bevetnek, ezekről egyelőre annyit tudni, hogy szintén a hat polgármestert állítják előtérbe. A szocialista stratégák a listára leadott szavazatokat és a kisebb városok választóinak a szavazási hajlandóságát akarják növelni.

Megmutatják a helyieket is

Az országos mellett helyi szinten is erősítik a kampányt. Más plakátokon a helyi képviselőjelöltek és polgármesterjelöltek is megjelennek. A kampányt erősíti továbbá, hogy a miniszterelnök három tucat települést, az összes megyét is meglátogatja, de a párt más vezetői is országjárásra indulnak.

Az MSZP országos kampánya szombaton a SYMA-csarnokban veszi kezdetét, ahova a párt összes polgármesterjelöltjét meghívták.