További Belföld cikkek
-
Vastag hóréteg borítja Magyarország több vármegyéjét
- Budapestet is keményen bünteti a Volánbusz a sztrájkkal
- Több tízezer cégnek kötelező a bejelentővédelmi rendszer kiépítése, alig egy hetük maradt rá
- Maruzsa Zoltán: indokolatlan a pedagógus-életpályáról szóló törvény visszavonása
- Pécs városvezetése 16 milliárdos adósságot halmozhatott fel
![]() |
Várhatóan két hét múlva megkezdi a földmunkákat |
Az új szakasz öt százalékkal olcsóbb lesz a korábban épült autópályáknál
A költségekről Vér úgy nyilatkozott: a 69,999 milliárdos beruházás öt százalékkal olcsóbb lesz a korábban épült autópályáknál. A számításoknál a korábbi autópálya-építések költségeinek átlagát vették figyelembe, természetes az inflációval növelt értéken. (Kovács Kálmán a Horn-kormány közlekedési politikai államtitkára az Indexnek korábban úgy nyilatkozott: az M3-as továbbépítése kilométerenként négyszázmillió forinttal drágább, mint a pálya előző szakaszának továbbépítése volt. A politikus szerint ezért hamis az az állítás, hogy olcsóbb volna a beruházás a korábbinál.) Vér Kovács nyilatkozatára annyit reagált: az exállamtitkárnak, mint politikusnak ,,az a dolga, hogy ilyeneket mondjon". Ám ő, mint szakember, nem kíván egy politikussal vitatkozni.
![]() |
Vér Iván Öt százalékkal olcsóbb lesz a korábban épült autópályáknál |
A Vegyépszer cáfolja, hogy cége ellen felszámolási eljárás folyna
![]() |
Nagy Elek Cáfolja, hogy felszámolnák cégét |
Az M7-es felújítása kapcsán kiderült, hogy ha a közlekedési tárca is jóváhagyja, akkor kiszélesítik az út Budapest felé vezető szakaszát még egy sávval, miután úgy épült az M7-es, hogy van még egy zöld sáv, ami átalakítható lenne betonúttá.