Drágább volt a bevallottnál az MTV arculatváltása
A Népszabadság híréből kiderül: az MTV mindössze két céget hívott meg a hirdetmény közzététele nélküli tárgyalásos közbeszerzési eljárásra. A szélesebb körű versenyeztetés elmaradását a televízió az idő rövidségével és a speciális feladattal indokolta, amelyre csak kevés cég képes. A szóba jöhető vállalkozások közül pedig többet a konkurencia foglalkoztat, ezért velük nem számolt a tévé. Ezek után meglepő, a nyertes a Dogfish, amely szintén dolgozott kereskedelmi televíziónak - emlékezetet a Népszabadság összeállítása.
A novemberi arculatfrissítés mellett a műsorkínálat is megújult. A már képernyőre került, illetve tervezett produkciók közül ugyanakkor többnek is bizonytalanná vált a sorsa. A december elején kulturális igazgatónak kinevezett Baló György ugyanis mintegy két tucat olyan műsort vizsgál felül, amelyeknek elkészítéséről az idén nyáron kinevezett elődje, Sugár Ágnes kötött szerződést vagy tett rájuk ígéretet.