Lagzi Lajcsival és a kormányfő lányával turnézik a köztévé

2003.05.19. 07:00
Egy három hónapja, 80 ezer forintos kezdőtőkével alapított kis gödöllői médiavállalkozás szervezésében országos turnét indít nyáron a Magyar Televízió. A roadshow egyik főszervezője Galambos Lajos, házigazdája a miniszterelnök nevelt lánya lesz. A Dominó Bt. megalakulása után nem sokkal már többmilliós szerződéseket kötött az MTV-vel.
Ötvenmillió forintos költségvetéssel kilencállomásos turnét indít a Magyar Televízió a nyáron - tudta meg a Népszabadság. A roadshow összefoglalókban a képernyőre is kerülő majd, de Vadas Mihály, az MTV szórakoztató főosztályának vezetője egyelőre nem tudott részletes felvilágosítást adni - állítása szerint még tárgyalnak.

A Népszabadság szerint ugyanakkor már szinte mindenben megállapodott a tévé a roadshow készítőivel.

A turnét Galambos Lajos és Hajdú Péter, a Névshowrt készítő Happy Film tulajdonosa szervezi. Ebben a cégben volt érdekelt tavaly év végéig Tornóczky Anita, a miniszterelnök nevelt lánya, aki műsorvezetője is a kéthetente vasárnap látható produkciónak. Tornóczky egyébként tavaly a roadshow házigazdája volt - és az idén is a színpadon lesz.

Anita nem hagyja abba
A miniszterelnök nevelt lánya az Indexnek megerősítette a hírt, ám hozzátette, ez még csak tervezet, hiszen a kuratóriumnak előbb rá kell bólintania, a legkevesebb 60 millió forintba kerülő szerződésre. "Hét éve csinálom ezt, noha már elgondolkodtam rajta, nem szándékozom abbahagyni a televíziózást" - mondta. A road-show tavalyi műsorvezetéséért ötvenezer forintot kapott Tarnóczky, aki az idén is ugyanennyire számít.

Galambos Lajos szervez

Hajdú Péter a Népszabadságnak azt nyilatkozta: ő is hallotta azokat a pletykákat, hogy az ő cége készíti a roadshow-t, de ez nem igaz, mert csak fő szervezőnek kérték őt fel Galambos Lajos mellett, ráadásul magát a szervezést is főként Lagzi Lajcsi végzi.

A munkára az alig három hónapja, 80 ezer forintos jegyzett tőkével alakult Dominó Média Bt. kapott megbízást a televíziótól. A Dominó néhány héttel megalakulása után már kilencmilliós szerződést kötött az MTV-vel a Zámbó Jimmy emlékkoncert szállítására, majd a Budapestre látogató Chris Normannel készített riportot adott el a tévének kétmillióért. Ebben szintén Tornóczky Anita volt a műsorvezető.

Az új szerződések egyelőre nem nyilvánosak

A Népszabadság úgy tudja, a gödöllői betéti társaság - beltag Stefkó Zoltán, a kültag Stefkó édesanyja - megbízásai akkor derültek ki, amikor az MTV saját üvegzsebprogramját meghirdetve nyilvánosságra hozott néhány szerződést. Nem lehet tudni, milyen más megállapodásokat kötött a Dominó Média a köztévével, az MTV ugyanis ígérete ellenére nem bővíti az interneten hozzáférhető szerződéseket az újabbakkal.

Szponzorok fizetik
Az idén februárban, 80 ezer forintos tőkével alakult társaság tulajdonosa, Stefkó Zoltán az Indexnek elmondta, hogy az elsősorban a Balaton környékére koncentráló műsor gálájának vezetésére, azért Tornóczky Anitát kérték fel, mert tavaly sikeresen levezette a road-show-t. A miniszterelnök nevelt lánya ezzel szemben úgy tudja, hogy Vadas Mihály, a televízió szórakoztató osztályának a vezetője ajánlotta őt, pontosabban őket a bt figyelmébe. A tavalyi road-show mintájára szerkesztett műsor adásonként 6 millió forintot "jóval meghaladó" pénzért készül, amiből a tévé az említett összeget vállalja. A többit szponzorok fizetik majd - mondta Stefkó, ám a szponzorok kilétéről részleteket nem árult el. A Dominó Média Bt. megalakulása után szinte rögtön egy megbízást kapott a tévétől, a Zámbó Jimmy emlékkoncert szállítására, amelynek az ellenértéke kilencmillió forint volt. Stefkó szerint ez a referencia járult hozzá, hogy ismét ők szállíthatnak a tévének.