A doboz csoki nem elég
Korunk hölgye már kevésbé fogékony az olyan praktikákra, mikor a hősszerelmes csokoládéval és rózsával igyekszik elkápráztatni. A Reuters által közreadott tanulmány szerint a hódítás őskori fortélyai ma kevésbé hatásosak. A női nem meghódításáért vívott harcban taktikai váltazások mielőbbi változtatásokra kényszerülnek azok a férfiak, akik eredményt akarnak elérni. Az első lépés: a műszaki boltokba ne a haverokkal, hanem szíve hölgyével járjon a férfiú.
Tíz férfi és tíz nő reakcióit vizsgálták
A high-tech kütyük dobogtatják meg legerősebben a női szíveket |
A kutatók tíz férfi és tíz nő reakcióját, érdeklődését a hazugságdetektorhoz hasonlóan működő "pszicho-galvanométer"-nek nevezett szerkezettel mérték. A kísérlet során az alanyoknak különböző kütyüket mutattak.
Legjobban a DVD lejátszónak örültek
A nők a legnagyobb érdeklődést akkor tanúsították, mikor ajándékként nyújtottak át nekik különböző technikai eszközöket, legjobban a DVD-playernek örültek. A kérdőívem szereplő kérdésekre adott válaszokból kiderült, hogy a tíz nőből hat elismerte, szerelmi élete rosszabb, ha nincs közelében a mobil telefonja vagy palmtopja. A férfiak közül négyen bevallották, hogy kütyüjük nélkül el lenne veszve.
A kutatást vezető pszichológus, dr. Adam Johnson szerint az eredmények egyértelműen azt mutatják, hogy a hagyományosan romantikusnak hitt ajándékok már nem hatják meg századunk emberét, a csillogó, villogó, legújabb technikával rendelkező kütyük a hódító ajándékok.