- FOMO
- tévés nézettség
- tv2
- rtl
- március
- első negyedév
- zsákbamacska
- sztárban sztár
- álommeló
- gólkirályság
A TV2 vitte az első negyedévet, a Zsákbamacskáról lepattant Az álommeló

További FOMO cikkek
Mind március havi átlagban, mind 2023 első negyedévének átlagában a TV2 volt a legnézettebb csatorna mindhárom kiemelt korcsoportban (18–59, 18–49, teljes lakosság) – írja közleményében a TV2. Mint fogalmaznak, ehhez ismét nagyban hozzájárultak a csatorna saját gyártású műsorai, amelyek mindegyike idősávja legnézettebb műsora lett havi átlagban.
A TV2 az alábbi műsorok márciusi eredményeit emelte ki:
- A március 10-én búcsúzó Szerencsekerék a teljes évad átlagában is jelentős előnnyel nyerte saját idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban.
- Március 31-én véget ért a Hazatalálsz első évada, és a sorozat nemcsak márciusban, hanem a teljes első évad átlagában idősávja legnézettebb műsora lett. A 18–59 évesek körében a legtöbb néző – 289 ezer fő – a március 13-i epizódot látta, ami 15,5 százalékos közönségarányt jelentett a korcsoporton belül.
- A kilencedik évaddal visszatérő Sztárban sztár élő adásainak mindegyike komoly előnnyel nyerte az idősávját.
- A közel 30 év után visszatérő Zsákbamacska erősen indított, a felvezető, premierepizód az éves toplista első helyén landolt, és az eddig adásba került epizódok átlaga alapján az idei évad mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora volt.

Az RTL a Zsákbamacska ellen küldte ringbe Az álommelót Balogh Leventével április 3-án, de az idősávot a Nielsen mérése szerint Majkáék vetélkedője nyerte, mind a 18–49-es, mind a 18–59-es korcsoportban. Csak az üzleti reality utolsó negyedórája tudta átvenni a vezetést az Ütős ötössel szemben, de utána ismét a TV2 dominálta a nézettséget, az RTL-es A séf meg a többiek nem mozgatta meg a nézőket.
Az RTL közleménye szerint márciusban az ötödik évadát záró Cápák között volt a csatorna legnézettebb műsora a 18–49-es, fő kereskedelmi célcsoportban. Az üzleti reality történetének legerősebb szezonját zárta, a 13 rész a teljes lakosság körében átlag 637 ezer nézőt ültetett a képernyő elé vasárnap esténként.

A Cápák között március 5-i adása az idei éves 18–49-es toplistára is felkerült, jelenleg a 6. helyet foglalja el. A lista első két helyén a TV2-s Zsákbamacska egy-egy adása, a harmadikon a Szerencsekerék áll, a negyedik pedig a Cápák között nyitó epizódja.
2023 TOP 10 legnézettebb műsora a 18–49 évesek körében:
- Zsákbamacska, premierepizód (TV2) – 03. 12.
- Zsákbamacska, 1. rész (TV2) – 03. 13.
- Sztárban Sztár, 4. rész (TV2) – 13. 12.
- Cápák között, 1. rész (RTL) – 01. 08.
- Zsákbamacska, 4. rész (TV2) – 03. 16.
- Cápák között, 9. rész (RTL) – 03. 05.
- Sztárban Sztár, 3. rész (TV2) – 03. 05.
- Cápák között, 6. rész (RTL) – 02. 12.
- Gólkirályság, 1. rész (RTL) – 01. 07.
- Cápák között, 8. rész (RTL) – 02. 26.
(Forrás: Nielsen Research, RTL)
A teljes lakosságban az éves 10-es listára csak TV2-s műsorok kerültek fel, a Zsákbamacska, a Szerencsekerék és a Sztárban Sztár epizódjai váltogatják egymást. A listavezető Zsákbamacska-adást 1,34 millió néző követte, és a vetélkedő második része, illetve a Szerencsekerék egyik adása is átlépte az egymilliós nézettséget.
Az RTL szombatjait az első évadától búcsúzó Gólkirályság erősítette, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban átlagban 663 ezer néző kapcsolt a sorozatra. A csatorna közleménye szerint ezt is felülmúlta a hetedik évaddal visszatérő A mi kis falunk, amelynek első három része a teljes lakosságban átlagban 798 ezer nézőt vonzott.
(Borítókép: Papajcsik Péter / Index)