Kétszáz új állást hoz egy szolgáltatóközpont

2013.01.23. 15:55

A Systemax európai, közel-keleti és afrikai piacokért felelős technológiai termékcsoportja új szolgáltatóközpontot nyit Budapesten – jelentették be a Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) és a cég képviselői. Az új létesítmény Budapest központjában, a Corvin sétányon található, és a társaság összeurópai terjeszkedését hivatott támogatni. Várhatóan idén tavasszal nyitják meg, az alkalmazottak száma év végéig a tervek szerint eléri a kétszázat.

Az új szolgáltatóközpont feladata a terjeszkedési stratégia támogatásán túl adminisztratív és úgynevezett back office feladatok ellátása, tpvábbá a működési hatékonyság javítása. A létesítmény emellett a Systemax kelet-közép-európai értékesítési és marketing tevékenységének központjaként is szolgál, vezetője Sandy Price, a Systemax régióért felelős alelnöke lesz majd.

Perminder Dale, a Systemax Európai Technológiai Csoportjának vezérigazgatója a következőket nyilatkozta, hogy miután „során számos lehetséges kelet-európai helyszínt vizsgáltunk meg, úgy döntöttünk, hogy új szolgáltató központunkat Budapesten, a Corvin-sétányon alakítjuk ki”. A magyar partnerről, a külgazdasági hivatalról azt mondta: „a HITA egy igazán nagyszerű és együttműködő partner, már alig várjuk a létesítmény megnyitását, és bízunk benne, hogy sokéves eredményes és sikeres működés elé nézünk a magyar piacon.”

Faragó Péter, a HITA elnökhelyettese hozzátette: „a Systemax Európa egyik legnagyobb számítástechnikai termékforgalmazó társasága, és nagy örömünkre szolgál, hogy hazánkat választották. Világszínvonalú létesítményük is bizonyítja a Budapest kiemelkedő értékét és üzleti vonzerejét, és megmutatja, hogy jelentős beruházások és fejlesztések zajlanak a fővárosban.”

A Systemax régiós technológiai csoportjának árbevétele 2011-ben meghaladta az 1,1 milliárd dollárt, többcsatornás értékesítési platformján keresztül a társaság ügyfelek széles skáláját szolgálja ki – lakossági ügyfeleket, cégeket, állami szervezeteket és mikrovállalkozásokat egyaránt. A termékek és szolgáltatások forgalmazása többek közt webáruházak (online sales platformok) és a célpiacokon működő, az adott piacnak megfelelő nyelven elérhető telefonközpontokon (call center) keresztül, Misco és WStore márkanév alatt történik.