Orsolya
7 °C
15 °C

Néha úgy érzed, mintha két valóság létezne?

Több infó

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Kiderült, miben hasonlít a Suzuki a Tescóra

2013.04.10. 14:28

A legjobb ár-minőség arány szimbóluma Magyarországon a Tesco, a csokoládék piacán a Milka, a sportcipők körében az Adidas, a kozmetikumok között pedig a Nivea vezet – derült ki az első Best Buy Awardon, amely magyar vásárlók online szavazata alapján hirdetett eredményt.

A díjról kiadott sajtóközlemény szerint a szavazók összesen ötvenhat kategóriában jelölhették meg kedvenc márkáikat, olyan ágazatokból, mint például a kereskedelem, az élelmiszer-, cipő-, ruházati-, kozmetikai ipar, a háztartási készülékek, távközlés, vagy a pénzügyi szektor. A felmérés úgynevezett nyitott kérdéseket tartalmazott, tehát a válaszadók szabadon adhatták meg azoknak a gyártóknak és szolgáltatóknak a nevét, amelyek tapasztalataik szerint a legjobb ár-minőség arányt kínálják. A kutatók külön felhívták a kitöltők figyelmét, hogy ne a legtöbbet reklámozott terméket írják be, és ne is feltétlenül azt, amelyik legelőször az eszükbe jut.

Az 1200 válaszadó döntése alapján a mobiltelefonok közül a Nokia, az autók közül a Suzuki, a hordozható számítógépek piacán a Samsung, a háztartási gépek között pedig a Zanussi győzött. A díjat átadó és felmérést készítő Icertias közleménye szerint a jó ár és a lehető legjobb minőség aránya – vagyis a best buy – még sohasem volt olyan fontos az átlagos európai fogyasztó számára, mint ma.