Viszik a BMW-t, mint a cukrot

2013.08.08. 12:15

Prémium kategóriás konkurensei, a Mercedes és az Audi márkákhoz hasonlóan a BMW is jelentősen növelte eladásait júliusban és értékesítési rekordot helyezett kilátásba az idei évre.

A BMW-csoport júliusban rekordszámú,  összesen 152 ezer 349 autót értékesített márkáiból, 12,3 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A törzsmárka, a BMW eladásai ezen belül 14 százalékkal 128 ezer 594-re emelkedtek. A Mini márkából a BMW 23 ezer 515 autót adott el, 6,4 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.

A BMW a legnagyobb mértékben Ázsiában és Amerikában tudta növelni eladásait, de még az egyébként gyengélkedő európai piacon is az egy évvel korábbinál jobban teljesített. 
A prémium kategóriában a legtöbbet júliusban az Audi adott el, 131 ezer 300 autót, a Mercedes viszont a BMW-nél kevesebbet, 116 ezer 790 autót értékesített.

A BMW értékesítési igazgatója az idei évi értékesítésekre újabb rekordot helyezett kilátásba a tavalyi 1,85 millió után. Az idén januártól június végéig a konszern már 1,1 millió autót értékesített, 6,8 százalékkal többet, mint a 2012 első felében