Business Talks '24
Üzleti konferencia
Közel öt százalékkal zsugorodott a magyar autógumi-piac az idei első nyolc hónapban tavalyhoz képest, a téli időszaktól azonban növekedést várnak a gyártók – írja a Napi Gazdaság. A lap szerint ennek oka, hogy tavaly az euró-forint árfolyam ingadozása miatt korábban indult a téliabroncsok kiszállítása.
Rábai Dániel, a Continental Hungária Kft. ügyvezető igazgatója szerint a magyar vásárlóknál a költségtakarékosság fontosabb szempont, mint a biztonság, ezért továbbra is keresettek az olcsó, kevésbé ismert ázsiai márkák, valamint a használt, kétes eredetű, garancia nélküli abroncsok.
Urbán Péter, a Bridgestone regionális adminisztrációs igazgatója azt mondta, a használtpiac felfutása a megtakarítás mellett veszélyforrást is jelenthet, ráadásul az ezzel foglalkozó cégek áfát és környezetvédelmi díjat sem fizetnek.
Business Talks '24
Üzleti konferencia