A mexikói lenyomja még a hamburgert is

2013.10.29. 08:15

Jobb üzlet most Amerikában mexikói gyorséttermet nyitni, mint a hamburgerest, vagy pizzériát, tavaly a Technomic adatai szerint 9,3 százalékkal nőttek az eladások, a businessweek szerint.

A Taco Bell, amelyből jelenleg 5704 van az Egyesült Államokban, csak az utolsó negyedévben 2 százalékkal növekedett, miközben a McDonalds eladásai 0,7 százalékkal, a Wendy's eladásai 0,4 százalékkal nőttek, a Burger Kingé pedig 0,5 százalékkal csökkentek.

A fajitas, quesadillas és a tacos sikereit látva egyébként egyre többen látják a lehetőséget a mexikói ételekben, több, az utóbbi időben népszerűséget vesztett lánc próbálkozik újabban mexikói menükkel, hogy visszanyerjék vásárlóikat.