Vittük a tévét, mint a cukrot

2013.11.26. 09:01

Az év első kilenc hónapjában 18 százalékkal több tévékészüléket adtak el Magyarországon, mint egy évvel korábban, írta a Világgazdaság.

A felfutásban fontos szerepet játszott a digitális átállás. Bécs Lajos, a GfK Hungária Kft. ügyfélkapcsolati vezetője a lapnak elmondta, a tévépiaci forgalom értékben is nőtt, az első három negyedévben 11,5 százalékos bővülést mért a piackutató cég az egy évvel korábbihoz képest.

Folyamatosan nő az internetkapcsolatra képes, különböző alkalmazásokat futtató smart tévék iránti kereslet, az első kilenc hónapban az eladott LCD tévék közel 30 százaléka már ilyen típusú volt. A 3D-s készülékeknek 20 százalékos a részesedése. Az egész évere 10-15 százalékos bővülést jósol a GfK Hungária. A következő évben viszont nagy növekedésre nem számít Bécs Lajos.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM

Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

JEGYVÁSÁRLÁS

Szerezze be
jegyét most!